کد خبر : 1941101 | 10 خرداد 1402 ساعت 12:43 | 49K بازدید | 21 دیدگاه

درخواست مادرید برای تسریع در تصمیم‌گیری کریم

تیک تاک ساعت برای پیوستن بنزما به الاتحاد

فابریزیو رومانو نیز تأیید کرد که الاتحاد سفت و سخت خواهان جذب کریم بنزماست و منتظر پاسخ ستاره فرانسوی است.

تیک تاک ساعت برای پیوستن بنزما به الاتحاد

به گزارش "ورزش سه"، معروف ترین خبرنگار حوزه نقل و انتقالات دنیای فوتبال نیز به صف منابع موثق مبنی بر مذاکرات جدی الاتحاد برای جذب کریم بنزما پیوست. ستاره فرانسوی مدنظر تیم عربستانی است و آن‌ها منتظر پاسخ نهایی وی هستند.

رومانو با انتشار توئیتی نوشت الاتحاد انتظار دارد که ستاره رئال مادرید خیلی زود برای پیوستن به این تیم، به آن‌ها پاسخ بدهد. پیشنهاد رسمی 100 میلیون یورو برای هر فصل است که البته پاداش‌ها و مزایا نیز به آن اضافه می شود.

این خبرنگار در ادامه نیز نوشته است که رئال مادرید منتظر است تا کریم به زودی تصمیم خود را بگیرد زیرا او در 24 ساعت گذشته درباره پیشنهادی که دریافت کرده، با فلورنتینو پرز صحبت کرده است.

از سوی دیگر نیز آ.اس، یکی از بزرگترین روزنامه های اسپانیا خاطرنشان کرد که رئال مادرید از بنزما می خواهد که تصمیم خود را سریعا اعلام کند تا در صورتی که بازیکن تصمیم به جدایی بگیرد، لوس بلانکوس برای یافتن جانشین او، در بازار نقل و انتقالات اقدام کند.

آ.اس در ادامه اضافه کرده که هفته آینده جلسه ای با بنزما و آنچلوتی برگزار خواهد شد. پرز شخصا می خواهد که کریم در مادرید بماند اما برای اینکه فرصت امضای قرارداد بزرگ را از او سلب نکند، به ستاره فرانسوی فشار نمی آورد.

شب گذشته نیز اخباری مبنی بر دخالت دولت عربستان سعودی برای انتقال بنزما منتشر شد. اینکه پادشاهی این کشور به ستاره رئال مادرید این اختیار را داده تا با حضور در این کشور، خودش تیم مورد علاقه اش را انتخاب کند.

دیدگاه‌ها