کد خبر : 1941111 | 10 خرداد 1402 ساعت 13:20 | 42.1K بازدید | 13 دیدگاه

شاید آخرین بازی: برنامه رئال برای وداع با بنزما!

بازی روز یکشنبه شاید آخرین حضور کریم بنزما، ستاره فرانسوی، در سانتیاگو برنابئو باشد و رئال مادرید قصد ادای احترام به او را دارد.

شاید آخرین بازی: برنامه رئال برای وداع با بنزما!

به گزارش "ورزش سه"، شایعه جدایی بنزما از رئال مادرید در چند ساعت گذشته بسیار جدی شده و به نظر می‌رسید که او به صورت جدی به پیشنهادی که از عربستان دریافت کرده فکر می‌کند. 

این در حالی است که مدیران رئال از تمدید قرارداد این بازیکن در پایان فصل و تا تابستان 2024 کاملا مطمئن بودند اما پیشنهاد هنگفت ارائه شده از سوی عربستان با دستمزد سالانه 200 میلیون یورو محاسبات آنها را برهم زده است. 

1879317

حالا کادناسر خبر داده که رئال تمامی شرایط را به خوبی زیر نظر دارد و هواداران این تیم هم که از این وضعیت آگاه هستند قصد دارند روز یکشنبه در جریان دیدار برابر اتلتیک بیلبائو که شاید آخرین حضور بنزما با پیراهن رئال در سانتیاگو برنابئو باشد از او تقدیر کنند. 

اطرافیان این ستاره فرانسوی هم احتمال خداحافظی او با رئال در این دیدار را رد کرده‌اند و همین موضوع باعث شده که شرایط بیش از پیش جدی به نظر برسد. 

مدیران رئال به خوبی از این وضعیت و پیشنهاد ارائه شده آگاه هستند و تصمیم نهایی برای ادامه حضور یا جدایی از این تیم در نهایت به عهده خود بنزما است.

دیدگاه‌ها