کد خبر : 1941142 | 10 خرداد 1402 ساعت 16:11 | 12.1K بازدید | 1 دیدگاه

برخورداری حذف شد، سلیمی درخشید

پسر تکواندوکار ایران یک قدم تا مدال جهانی

آرین سلیمی با شکست رقبایی از اسپانیا و مکزیک به یک قدمی مدال مسابقات جهانی 2023 باکو رسید.

پسر تکواندوکار ایران یک قدم تا مدال جهانی

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان 3 نماینده ایران غزل سلطانی، مهران برخورداری و آرین سلیمی در روز سوم به مصاف رقبای خود رفته‌اند. 
در وزن ۴۹- کیلوگرم بانوان که 56 تکواندوکار حاضر هستند غزل سلطانی با «جانا خطاب» از مصر روبه‌رو شد و در همان گام اول شکست خورد تا ناکامی ملی‌پوشان بانوان ایران در باکو ادامه‌دار باشد. 

مهران برخورداری دارنده مدال برنز قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۲ در وزن ۸۰- کیلوگرم ابتدا برابر «خرومه براون» از ترینیداد و توباگو به میدان رفت و بعد از پیروزی در این دیدار با «شوخرات سالائف» از ازبکستان پیکار کرد. برخورداری در گام دوم نتوانست از پس حریف ازبک بربیاید و خیلی زود از دور رقابت‌ها کنار رفت. 

1881807

در وزن ۸۷- کیلوگرم، آرین سلیمی درخشان ظاهر شد و در دور نخست با «رائول گارسیا مارتینز» از اسپانیا رو‌به‌رو شد و توانست در یک دیدار سخت دو بر یک از این حریف عبور کند. نماینده ایران در مرحله یک هشتم نهایی مقابل برایان سالازار از مکزیک قرار گرفت و با اقتدار از سد این تکواندوکار گذشت تا به جمع 8 نفر برتر جهان راه یابد. 
حالا سلیمی به یک قدمی کسب مدال رسیده و در یک چهارم نهایی مایکل رودریگز از آمریکا، دارنده مدال برنز جهان در سال 2022 را پیش رو دارد و در صورت برتری مقابل این حریف قدرتمند مدال برنز خود را قطعی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها