کد خبر : 1941215 | 10 خرداد 1402 ساعت 20:20 | 55.7K بازدید | 0 دیدگاه

درویش: او قرارداد دارد و باید بماند؛

جدایی گل‌محمدی از پرسپولیس غیرحرفه‌ای است!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به شایعه قطع همکاری سرمربی این تیم با سرخ‌پوشان واکنش نشان داد.

جدایی گل‌محمدی از پرسپولیس غیرحرفه‌ای است!

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی که طی چهار فصل اخیر هدایت پرسپولیس را برعهده داشته و توانسته سه قهرمانی لیگ برتر و یک سوپرجام و حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کند، امشب می‌تواند نخستین تجربه کسب جام در رقابت‌های حذفی همراه با سرخ‌پوشان را نیز به دست بیاورد، ولی یک شایعه عجیب نیز پیرامون او شنیده می‌شود.

طی روزهای گذشته شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر جدایی گل‌محمدی از پرسپولیس و سرمربیگری در خارج از فوتبال ایران یا انتقال به تیم‌های صنعتی مطرح شده بود که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس آن را رد کرد.

گل‌محمدی که سال گذشته نیز پس از عدم کسب قهرمانی با پرسپولیس در آستانه جدایی از جمع سرخ‌پوشان بود، قراردادش را به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد و البته توانست در فصل اخیر دوباره صاحب جام شود.

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، در خصوص شایعه جدایی گل‌محمدی از این تیم عنوان کرد: آقای گل‌محمدی یک سال دیگر با ما قرارداد دارد و به طبع باید بماند. حالا این مسائل که بیشتر در فضای مجازی است که شاید بیشتر آن خبر برند شود، منتشر می‌کنند؛ وگرنه کسی که قرارداد دارد و بخواهد سال دیگر جایی برود، یک مقدار غیرحرفه‌ای است.

دیدگاه‌ها