کد خبر : 1941221 | 10 خرداد 1402 ساعت 20:47 | 17.9K بازدید | 1 دیدگاه

سکوت و ترس در آزادی با شلیک مهری (عکس)

شوت تماشایی هافبک استقلال نزدیک بود گل تساوی این تیم مقابل پرسپولیس را به همراه داشته باشد.

سکوت و ترس در آزادی با شلیک مهری (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سعید مهری که در مسابقه مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی مقابل پارس جنوبی جم گل حساس و سرنوشت‌ساز استقلال را به ثمر رساند و منجر به صعودشان به جمع چهار تیم پایانی این رقابت‌ها شد، پس از یک بازی غیبت دوباره به جمع نفرات اصلی تیمش بازگشت و امشب در دربی ۱۰۱ به میدان رفته که در نیمه اول با یک بدشانسی بزرگ مواجه شد.

ویدئو: 302341

مهری که در مسابقه نیمه نهایی جام حذفی مقابل نساجی مازندران به دلیل دو کارته بودن و محرومیت حضور نداشت، امشب به ترکیب استقلال بازگشت و جای مهدی مهدی‌پور را گرفت که حضورش برابر پرسپولیس می‌توانست همراه با گل باشد که این اتفاق برای او نیفتاد.

این هافبک جنگنده و پرتلاش استقلال که در نیمه اول دیدار با پرسپولیس هم نمایش خوبی داشت و در انتقال توپ از عقب به جلوی زمین سریع عمل می‌کرد، این شانس را داشت تا در لحظات پایانی کار را به تساوی بکشد که با بدشانسی شوت او به تیرک افقی دروازه سرخ‌پوشان اصابت کرد و راهی اوت شد.

1881951

سعید مهری در دقیقه ۴۰ پاس آرش رضاوند را پشت محوطه جریمه دریافت کرد که شوت محکم او به سمت دروازه پرسپولیس تبدیل به گل نشد و به تیرک افقی اصابت کرد تا این بازیکن در حسرت گلزنی دوباره برای استقلال بماند و ناباورانه به توپِ اوت شده نگاه کند.

1881950

تماشاگران استقلال نیز پس از شوت مهری که برخوردی با تیرک افقی داشت، به شدت افسوس خوردند که صدای آنها در میان سکوت تماشاگران پرسپولیس کاملا به گوش رسید.

دیدگاه‌ها