کد خبر : 1941225 | 10 خرداد 1402 ساعت 21:02 | 106.3K بازدید | 5 دیدگاه

اولین کارشناسی داوری درباره صحنه جنجالی دربی

پیشکسوت داوری معتقد است در نیمه اول داوری مشکل خاصی نداشت، اما می‌توانست بهتر باشد.

اولین کارشناسی داوری درباره صحنه جنجالی دربی

به گزارش "ورزش سه"، نیمه اول فینال جام حذفی در حالی به پایان رسید که پرسپولیس موفق به کسب برتری یک بر صفر شد، اما برخی تماشاگران استقلال اعتقاد داشتند در دقیقه ۱۵ و قبل از گل مهدی ترابی، یک صحنه مشکوک به پنالتی اتفاق افتاده است.

استقلالی‌ها که نسبت به داوری دربی ۱۰۰ به شدت معترض بودند، در نیمه اول بازی امشب گلایه زیادی نسبت به داوری نداشتند و فقط نسبت به یک صحنه گلایه کردند که منجر به عدم اعلام پنالتی به سودشان شد.

در دقیقه ۱۵ که استقلال دو کرنر متوالی به دست آورد، در یک صحنه ضربه رافائل سیلوا در محوطه جریمه پرسپولیس به دست چپ دانیال اسماعیلی‌فر، مدافع سرخ‌پوشان، خورد که اشکان خورشیدی اعتقادی به اعلام پنالتی نداشت.

محمد فنایی، کارشناس داوری شبکه سه، درباره این صحنه عنوان کرد: دست دانیال اسماعیلی‌فر به سمت شکم می‌رود و در حال جمع کردن است و همچنین به بدن او حجم نمی‌دهد که بخاطر این شرایط، نمی‌توانست خطای هند و پنالتی باشد.

او البته به قضاوت خورشیدی انتقادهایی داشت و گفت: همیشه گفته می‌شود که آقای خورشیدی با قدرت قضاوت می‌کند، اما در این بازی برخی مواقع سوت‌هایی زد که موافق نبودم و البته سعی کرد کنترل داشته باشد.

فنایی یادآور شد: خورشیدی در نیمه اول خیلی سوت زد که شاید در یکی-دو مورد موافق او نبودم. البته مجبور بود برای کنترل بازی سوت بزند ولی نکته آن‌چنانی‌ای نداشت. فقط نکته بد این دیدار پرتاب اشیاست که حالا حالاها انجام می‌شود و کمیته انضباطی باید به‌طور قاطع وارد شود.

دیدگاه‌ها