کد خبر : 1941234 | 10 خرداد 1402 ساعت 22:16 | 138K بازدید | 41 دیدگاه

حمله به داور، پرتاب بطری به سمت تماشاگر

واکنش‌های باورنکردنی ساپینتو به کارت قرمز

ریکاردو ساپینتو قربانی گل تساوی دیرهنگام استقلال در دربی 101 بود که با ضربه محمدحسین مرادمند به وقت اضافی رفت.

واکنش‌های باورنکردنی ساپینتو به کارت قرمز

به گزارش "ورزش سه"، پس از گل دیرهنگام استقلال در ثانیه‌های پایانی مسابقه و در شرایطی که آبی‌ها نزدیک به دو دقیقه شادی گل مفصلی برگزار کردند و حتی بازیکنان ذخیره این تیم وارد میدان شده بودند، محمدحسین زاهدی‌فر، داور ذخیره بازی، با دستور داور چهارم به سمت نیمکت استقلال رفت و کارت قرمز را مقابل صورت ریکاردو ساپینتو بیرون آورد.

ویدئو: 302361

این اخراج با توجه به شرایط ملتهب ورزشگاه آزادی با واکنش عجیب و باورنکردنی ریکاردو ساپینتو مواجه شد و سرمربی استقلالی‌ها نزدیک به 5 دقیقه در متن درگیری‌های بسیار تند قرار گرفت. او ابتدا به داور اول مسابقه پرید و سپس سمت داور چهارم رفت و با صدای بلند از او می‌خواست که علت اخراجش را توضیح بدهد. بعد از آنکه افرادی برای وساطت به بین این دو ریختند،‌ ساپینتو با زبان تند جملاتی را علیه این داور مطرح کرد و سعی کرد انتقام کارت قرمز را از او بگیرد.

بعد از این با دخالت نیروهای امنیتی که قصد داشتند ساپینتو را به سمت خروجی زمین ببرند،‌ سرمربی آبی‌ها ابتدا از نیروی یگان ویژه خواست او را لمس نکنند. سپس ساپینتو که از سمت تونل VIP باید زمین را ترک می‌کرد، درواکنش به هوادارانی که به او فحاشی می‌کردند یا شیء پرتاب می‌کردند، بطری آب را از روی زمین برداشت و به سمت آنها پرتاب کرد. این صحنه عجیبی بود که کمتر از یک مربی در تاریخ دربی‌ها دیده بودیم.

1882004
1882005
1882006

با این حال یک سال بعد از دربی حساس آبی‌ها که با خشم و واکنش یحیی گل‌محمدی به پایان رسیده بود، این ریکاردو ساپینتو بود که دوباره داور مسابقه را دست به جیب کرد و میدان مسابقه را ترک کرد تا استقلال در وقت‌های اضافه بدون سرمربی به میدان برود.

این لحظه‌ای بود که گل تساوی زیبای محمدحسین مرادمند را در ثانیه‌های پایانی بازی به طور کلی تحت تاثیر خود قرار داد و باید دید تاثیر آن روی عملکرد استقلال چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها