کد خبر : 1941242 | 10 خرداد 1402 ساعت 23:09 | 44.7K بازدید | 15 دیدگاه

مرادمند فقط 30 دقیقه زمان بازی را بیشتر کرد

دیرترین گل تاریخ دربی سوخت (عکس)

گل دقیقه 11+90 محمدحسین مرادمند استقلال را از شکست در وقت‌های قانونی نجات داد اما با گلی دیرهنگام‌تر در وقت‌های اضافه جواب داده شد.

دیرترین گل تاریخ دربی سوخت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فینال جام حذفی با پیروزی 2-1 پرسپولیس مقابل استقلال به پایان رسید تا شاگردان یحیی گل‌محمدی مثل لیگ، جام را از رقیب دیرینه خود بربایند. آنها در طول 90 دقیقه با تک گل مهدی ترابی پیروزی را در مشت خود داشتند، اما محمدحسین مرادمند در یازدهمین دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه دوم این گل را جبران کرد.

شاگردان ریکاردو ساپینتو در دقایق تلف شده نیمه دوم چهره‌ای کاملا تهاجمی به خود گرفتند تا به هر نحوی که شده از شکست فرار کنند. در حالی که 9 دقیقه وقت تلف شده به پایان رسیده بود، آنها صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند؛ ضربه‌ای که سعید مهری قصد داشت آن را خیلی سریع شروع کند، اما داور مانع از این کار شد تا هافبک آبی‌ها تصمیم به سانتر توپ بگیرد.

1882047

سانتر مواج مهری را محمدحسین مرادمند بالاتر از همه مدافعان پرسپولیس به گوشه سمت راست دروازه فرستاد؛ توپ روی این ضربه دور از دستان علیرضا بیرانوند که شیرجه بلندی زده بود وارد دروازه پرسپولیس شد تا تیمش را از شکست نجات دهد و دیرهنگام‌ترین گل تاریخ دربی را هم به نام خود ثبت کند.

این گل در دقیقه 111 به ثمر رسید تا مرادمند با عبور از محمد دانشگر (3+90) زننده دیرهنگام‌ترین گل تاریخ لیگ برتر هم باشد. او در حالی این گل را به ثمر رساند که با مصدومیت عارف غلامی به ترکیب اصلی آبی‌ها راه یافته بود. گل دلچسب مرادمند اما در نهایت حاصلی برای شاگردان ساپینتو نداشت و فقط 30 دقیقه به زمان دربی افزود، چرا که امید عالیشاه در دقیقه 115 گل دوم را برای پرسپولیس زد و تیمش را برنده این دیدار کرد.

دیدگاه‌ها