کد خبر : 1941272 | 11 خرداد 1402 ساعت 00:22 | 64.7K بازدید | 33 دیدگاه

یحیی بخاطر من اذیت شد؛

اسماعیلی‌فر: استقلال به ما شخصیت داد!

مدافع راست پرسپولیس اظهار نظر جالبی درباره رقابت با استقلال دارد.

اسماعیلی‌فر: استقلال به ما شخصیت داد!

به گزارش "ورزش سه"، دانیال اسماعیلی‌فر درباره قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی عنوان کرد: خدا را شکر امروز توانستیم عیدی خوبی به هواداران‌مان بدهیم، چراکه در طول فصل خیلی اذیت شدند.

او ادامه داد: پرسپولیس یعنی جنگیدن و محکوم بودن به پیروزی. وقتی در لیگ از سپاهان عقب افتادیم، آنها ما را به یک جنگ واقعی دعوت کردند و دیدید در 10 بازی پیاپی 10 برد به دست آوردیم و تراز یک تیم اروپایی داشتیم. خدا را شکر با تلاش بازیکنان توانستیم به دو قهرمانی برسیم. همه کادر فنی، مدیریت، بازیکنان، هواداران و... اذیت شدند، ولی به جام دست پیدا کردیم.

این بازیکن سرخ‌پوشان یادآور شد: جا دارد از تماشاگران تیم که حمایت کردند تا قهرمانی را جشن بگیریم، تشکر کنم. به ویژه شخص آقای درویش که امسال خیلی برای ما زحمت کشید تا در بحث پرداختی و پاداش به مشکل نخوریم. کمی و کاستی داشتیم، ولی تلاش خود را انجام دادند. از آقای گل‌محمدی بخاطر اعتماد به من و حضورم در پرسپولیس که خیلی اذیت شد، تشکر می‌کنم ولی خدا را شکر عاقبت به خیر شدم و دو جام خوب در این فصل گرفتیم.

مدافع پرسپولیس در مورد مهار مهدی قایدی و اینکه بهترین بازی‌های فصل را در دو دربی پیاپی انجام داد، اظهار کرد: استقلال یکی از پرطرفدارترین، بهترین و باشخصیت‌ترین تیم‌های ایران است که بهترین بازیکنان و مربیان را دارد و امروز یکی از بهترین بازی‌ها را دیدیم. وقتی دقیقه 99 گل می‌خوریم، یعنی تیم حریف کیفیت خیلی بالایی دارد، ولی اگر این قهرمانی حذفی ارزش دارد، بخاطر حضور استقلال در مسابقه فینال است، چراکه وقتی با یک تیم مثل استقلال رقابت می‌کنید، این تیم حریف است که موفقیت برابر آن به شما هم شخصیت می‌دهد.

1856854

اسماعیلی‌فر تاکید کرد: بارها گفته‌ام این رقابت‌هاست که جام را ارزشمند می‌کند. به استقلال بابت بازی خوب تبریک می‌گویم، ولی یک روی فوتبال برد و روی دیگر باخت است و خدا را شکر روی برد با ما بود. از تماشاگران استقلال هم تشکر می‌کنم که تا دقیقه 120 جانانه تیم خود را تشویق کردند، ولی قهرمان نشدند. یک تبریک هم به تماشاگران خوب خودمان می‌گویم که با تعصب و با تمام وجود پا پس نکشیدند و امیدوار بودند و به ما اعتماد کردند که جواب اعتمادشان را دادیم.

او در خصوص اظهارات سرمربی استقلال درباره گلر پرسپولیس گفت: ساپینتو مربی بزرگی است؛ درست است مربی من نیست، ولی جسارت نمی‌کنم که به‌عنوان یک شاگرد به یک مربی حرف خاصی بزنم چون باید حرمت استاد و شاگردی حفظ شود. در چنین جوهایی این مسائل وجود دارد ولی بیرانوند یکی از بهترین‌های آسیاست و اگر بهترین باشید، همیشه راجع به شما اظهار نظر می‌شود. نظر ساپینتو اینطور بود و باید به آن احترام گذاشت. فوتبال با همین مسائل قشنگ می‌شود و شاید آنها هم در صورت برد چنین کاری انجام می‌دادند ولی استقلال همیشه برای ما قابل احترام است.

دیدگاه‌ها