کد خبر : 1941294 | 11 خرداد 1402 ساعت 02:55 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

ملی‌پوش ایران، غایب احتمالی نیمه نهایی اسپانیا

فوتسالیست ایرانی پالما وضعیت نامشخصی برای دیدار نیمه نهایی لیگ اسپانیا دارد.

ملی‌پوش ایران، غایب احتمالی نیمه نهایی اسپانیا

به گزارش "ورزش سه"، مسلم اولادقباد در فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگا ناسیونال فوتسال اسپانیا موفق شده پنج گل به ثمر برساند که یکی از این گل‌ها را در دیدار مرحله گروهی این رقابت‌ها مقابل تیم خاین زده، اما احتمالا مصدومیت کاری خواهد کرد که نتواند در نیمه نهایی پلی‌آف برابر این تیم به میدان برود و دوباره بدرخشد.

اولادقباد که تجربه قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را همراه با پالما به دست آورد و در هفته‌های پایانی مرحله گروهی لیگا ناسیونال حضور داشت، در دو دیدار پیاپی دور یک‌چهارم نهایی پلی‌آف مقابل تیم نویا نتوانست به میدان برود و جزء فهرست نبود که ممکن است این شرایط برای او ادامه پیدا کند.

در تصاویر منتشر شده توسط باشگاه پالما اسپانیا در روزهای گذشته، نشان نمی‌دهد که این ملی‌پوش فوتسال ایران در تمرینات حضور دارد و احتمالا به دلیل تداوم مصدومیت، او نتواند حداقل در دیدار اول مقابل خاین به میدان برود و تیمش را کمک کند.

با وجود مصدومیت و وضعیت مبهم اولادقباد برای مرحله نیمه نهایی لیگا ناسیونال اسپانیا، اما حسین طیبی شرایط خوبی داشته و یکی از مهره‌های اصلی تیم پالما برای دیدار حساس ماقبل فینال مقابل خاین خواهد بود.

دیدگاه‌ها