کد خبر : 1941345 | 11 خرداد 1402 ساعت 12:18 | 27.9K بازدید | 0 دیدگاه

لیست اول مورد تایید نبود؛

اقدام ویژه عنایتی با جابجایی ۶ بازیکن

سرمربی تیم فوتبال امید ایران نام ۶ بازیکن جدید را به فهرست خود اضافه کرد.

اقدام ویژه عنایتی با جابجایی ۶ بازیکن

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال دو روز قبل فهرست ۳۵ نفره‌ای از بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم المپیک ایران اعلام کرد که دقایقی بعد رضا عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار ما آن را مورد تایید ندانست و تاکید داشت فهرست مدنظر او روز پنج‌شنبه اعلام خواهد شد که همین اتفاق هم افتاد.

سینا عبداللهی(نفت مسجدسلیمان)، علی مقدم(هوادار تهران)، جلال احمدی(ملوان انزلی)، احمدرضا جلالی، بلال آرازی(پارس جنوبی) و ابوالفضل بابایی(فجر شهید سپاسی)، ۶ بازیکنی هستند که برخلاف لیست منتشر شده در دو روز قبل، در فهرست امروز دیده نمی‌شوند و رضا عنایتی در لیست خود آن را قرار نداده است.

امیررضا رفیعی(پرسپولیس)، ابوالفضل سلیمانی(پرسپولیس)، مهران فیض‌آبادی(استقلال)، جلال مداحی(ذوب‌آهن)، عرفان شهریاری(گل‌گهر) و حسین نخودکار(گل‌گهر) ۶ بازیکنی هستند که عنایتی آنها را به فهرست جدید اضافه کرده تا این نفرات در اردو شرکت کنند.

پرسپولیس و گل‌گهر در لیست جدید عنایتی، دو بازیکن بیشتر در اردو خواهند داشت و سرمربی تیم المپیک سعی کرده روی مهره‌هایی که در تیم‌های مدعی حضور داشتند، حساب ویژه‌تری باز کند که البته جلال مداحی در این بین بیشتر از سایرین در فصل اخیر بازی کرده است.

دیدگاه‌ها