کد خبر : 1941353 | 11 خرداد 1402 ساعت 12:54 | 37.3K بازدید | 18 دیدگاه

جریمه یک جلسه تعلیقی برای نورافکن

ستاره ملی‌پوش سپاهان یک جلسه محروم شد

امید نورافکن ستاره سمت چپ سپاهان، به یک جلسه محرومیت تعلیقی محکوم شد.

ستاره ملی‌پوش سپاهان یک جلسه محروم شد

به گزارش "ورزش سه"، با پایان این فصل از رقابت های فوتبالی در کشور، کمیته انضباطی نیز اقدام به بررسی پرونده های باقیمانده از لیگ بیست و دوم کرد که در این میان مهمترین حکم صادره، علیه امید نورافکن، ستاره سمت چپ سپاهان است.

صحبت های این بازیکن در پایان بازی با پیکان که با شبکه سوم انجام شد، کار دست این بازیکن داد و او پس از پیروزی پر گل مقابل خودروسازان، بار دیگر به پرسپولیس کنایه زد و مسائل پشت پرده و خارج از زمین فوتبال را دلیل حضور تیمش در رتبه دوم جدول اعلام کرد.

در پی این اظهارات کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بلافاصله واکنش نشان داده و از بازیکن سپاهان خواسته که درباره موضع‌گیری خود توضیح بدهد. پس از دفاعیات نورافکن، حالا کمیته انضباطی نیز رأی خود را درخصوص این بازیکن صادر کرده است.

در این رأی آمده است:
«پس از بررسی از سوی کمیته انضباطی تخلف انتسابی امید نورافکن، بازیکن تیم سپاهان اصفهان مبنی بر نشر اکاذیت نسبت به مقامات رسمی مسابقه، محرز اعلام شد. بر همین اساس مستند به ماده 71 مقررات انضباطی و با رعایت ماده 94 این مقررات، وی به یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت یکسال و مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رای صادره در تنبیه محرومیت تعلیقی قابل اجرا و قطعی و در خصوص جریمه نقدی ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدید نظر خواهی نزد کمیته استیناف است.»

البته این تنها رأی صادره درخصوص مسابقه سپاهان و پیکان نیست. در آرای بعدی کمیته انضباطی آمده است:

*مسابقه تیم های سپاهان اصفهان و پیکان تهران برگزار و از سوی تماشاگران تیم سپاهان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به مقام رسمی و ورود تماشاگران به زمین بازی که منجر به وقفه شد، رخ داد. باشگاه سپاهان به پرداخت 700 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

باشگاه پیکان تهران به دلیل سوء رفتار تیمی (5 اخطاره بودن) باید 200 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

رسول زمانی، مربی تیم پیکان تهران به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراجش شد، به یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت یکسال محروم و باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

دیدگاه‌ها