کد خبر : 1941356 | 11 خرداد 1402 ساعت 12:59 | 19.9K بازدید | 4 دیدگاه

روزنامه‌های انگلیس: هری به یونایتد برو!

توصیه تدی شرینگهام، بازیکن سابق منچستریونایتد و تاتنهام به هری کین در میان عناوین اصلی روزنامه‌های انگلیسی به چشم می‌خورد.

روزنامه‌های انگلیس: هری به یونایتد برو!

به گزارش "ورزش سه"، با پایان فصل مسابقاتی لیگ برتر انگلیس ظاهراً روزنامه‌های انگلیسی تمایل دارند که هر روز عناوینی را به وضعیت هری کین اختصاص بدهند.

درحالیکه همین هفته رسانه‌های انگلیسی از حمله جراید تصمیم گرفتند پاسخ منفی باشگاه تاتنهام به درخواست جذب هری کین از سوی منچستریونایتد را بازتاب بدهند، امروز دوباره کین را در عناوین اصلی می‌بینیم.

کاپیتان تیم تاتنهام از تابستان سال گذشته مورد توجه منچستریونایتد قرار داشته اما اسپرز به طرز عجیبی مانع هرگونه پاسخ مثبتی به درخواست‌های باشگاه‌های مختلف شده است.

تیتر اصلی روزنامه‌های امروز انگلیس را مشاهده می‌کنید:

 

1882271

استار اسپورت اظهارات تدی شرینگهام، بازیکن سابق تاتنهام که در یونایتد بازی کرده بود خطاب به کین را بازتاب داده است. این نشریه همچنین با نام باشگاه تاتنهام هاتسپر بازی کرده و تیتر زده: "تاتنهام به سابقه‌ات ضربه می‌زند". این تیتر به جلوگیری از رشد کین و عدم صدور خروج بازیکن توجه دارد.

1882272

صفحه نخست دیلی میل تیتر "یونایتد قرار است 10 میلیون پوند برای جدایی هری بپردازد" منتشر شده که عجیب به نظر می‌رسد اما از تمایل این باشگاه برای جدایی مگوایر خبر می‌دهد.

1882273

"هری پِین" بر وزن نام خانوادگی کین، اشاره به درد و وضعیت فعلی کاپیتان تیم ملی انگلیس در تاتنهام دارد که شرینگهام به تو توصیه می‌کند با یک جدایی دردناک مانند انتقالی که خودش تجربه کرد به منچستریونایتد برود.

1882270

دیلی اکسپرس هم "شری به کین گفت: اگر می‌خواهی برو" را در ستون راست چاپ کرده که راه خروج از تاتنهام را به این بازیکن گوشزد می‌کند.

دیدگاه‌ها