کد خبر : 1941361 | 11 خرداد 1402 ساعت 13:17 | 37.2K بازدید | 7 دیدگاه

باید از جایی وارد شوید تا رزومه داشته باشید؛

عنایتی پاسخ همه انتقادات را داد

رضا عنایتی به انتقادهایی که نسبت به انتخاب او به عنوان سرمربی تیم امید مطرح می‌شود، واکنش نشان داد.

عنایتی پاسخ همه انتقادات را داد

به گزارش ورزش سه، در شرایطی که اسامی مختلفی برای سرمربیگری تیم امید ایران مطرح می‌شد، هدایت این تیم به رضا عنایتی سپرده شد تا امیدهای ایران با گلزن سابق استقلال وارد رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۴ شوند و برای شکستن این طلسم تلاش کنند.

پس از انتخاب عنایتی به عنوان سرمربی تیم امید ایران، انتقادهایی نسبت به موضوع وارد شد و برخی از اهالی فوتبال اعتقاد داشتند که او در مدت حضور در هوادار تهران و نفت مسجدسلیمان تجربه کافی را برای هدایت امیدها برای صعود به المپیک به دست نیاورده است.

ویدئو: 302476

رضا عنایتی که صبح امروز در یک نشست مطبوعاتی به سوالات خبرنگاران پاسخ می‌داد، در بخشی از این نشست با این سوال مواجه شد که او رزومه بین‌المللی لازم را برای هدایت تیم امید ندارد. عنایتی در واکنش به این پرسش عنوان کرد: وقتی انتخابی انجام می‌دهید، نمی‌توانید همه دوستان را راضی نگه دارید. موافق یا مخالف همیشه هست. هر کار بزرگی هم انجام بدهید، شاید ۹۰ درصد جامعه به شما رای مثبت و اعتماد بدهند اما ۱۰ درصد هم مخالف هستند و نمی‌توانید همه را راضی نگه دارید. واقعا به همه دوستان احترام می‌گذارم اما باید از جایی وارد شوید تا رزومه بین‌المللی داشته باشید. اگر قرار است هر بار فقط در مورد این موضوع صحبت کنید، تا آخر هم نمی‌توانید چنین رزومه‌ای داشته باشید. من به همه مخالفانم احترام می‌گذارم.

ویدئو: 302478

او ادامه داد: ۲۴ سال است مرا تحمل می‌کنید و می‌دانید زمانی که بازی می‌کردم هم دوست داشتم برای هدف خود بجنگم و وقتی هم مربی شدم این کار را انجام دادم‌. شاید در ۵۰_۴۰ سال سابقه نداشت که یک مربی تیمش را با آن بازیکنان و آن اتفاقات بالا بیاورد‌. من عملکرد خودم را مثبت و رو به جلو می‌بینیم و شاید از نظرات مخالفان خیلی خوب استفاده کرده و آن‌ها را به نقاط مثبت تبدیل کنم. تمام توان خود را برای هدفم به کار می‌گیرم و نگران این صحبت‌ها نیستم.

عنایتی در پاسخ به اینکه دوران لژیونر بودن او تا چه اندازه می‌تواند به وی در تیم امید کمک کند، گفت: با وجود اینکه با مربیان زیادی کار کردم اما در ۷_۶ ماهی که مسئولیت تیمی را بر عهده نداشتم، در کلاس‌هایی شرکت کردم که خیلی در ادامه مسیر از آن استفاده می‌کنم. ایستا نیستم و باید رو به جلو حرکت کنم و این را هم می‌دانیم با توجه به تکنولوژی‌‌های موجود، خیلی خوب می‌توان اطلاعات گرفت و از آن استفاده کرد.

ویدئو: 302477

دیدگاه‌ها