کد خبر : 1941366 | 11 خرداد 1402 ساعت 13:39 | 73.1K بازدید | 9 دیدگاه

حمله استقلال و گل‌گهر به لیست المپیک!

رضا عنایتی بیشترین بازیکن را از تیم‌های استقلال و گل‌گهر دعوت کرده است.

حمله استقلال و گل‌گهر به لیست المپیک!

به گزارش "ورزش سه"، فهرست ۳۵ نفره تیم فوتبال المپیک ایران برای انجام نخستین اردوی آماده‌سازی قبل از مسابقات قهرمانی غرب آسیا در عراق اعلام شد که بازیکنان منتخب رضا عنایتی باید فردا در مرکز ملی فوتبال حضور پیدا کنند و در این بین، استقلال و گل‌گهر بیشترین بازیکن را خواهند داشت.

استقلال با حضور سینا سعیدی‌فر(دروازه‌بان)، مهران فیض‌آبادی(مدافع میانی)، محمدحسین زواری(هافبک) و امیرعلی صادقی(وینگر- مهاجم) و همچنین گل‌گهر سیرجان با حضور امیر جعفری(مدافع چپ)، عرفان شهریاری(هافبک)، حسین نخودکار(هافبک) و امیر شهیم(مهاجم) بیشترین نماینده را با ۴ بازیکن در تیم المپیک ایران دارند.

1732887

آبی‌پوشان تنها باشگاهی هستند که بازیکنان آن در تمام پست‌های تیم فوتبال امید ایران حداقل یک بازیکن دارند و البته چهار بازیکن دعوت شده از استقلال در فصل اخیر فرصت کمی از سوی ریکاردو ساپینتو برای بازی به دست آوردند ولی نفرات دعوت شده از گل‌گهر شرایط متفاوتی داشتند.

علاوه بر استقلال و گل‌گهر سیرجان که هر کدام چهار بازیکن دارند و بیشترین نماینده را در اردوی تیم فوتبال امید ایران به خود اختصاص دادند، تیم‌های پرسپولیس، سپاهان، آلومینیوم اراک و نفت مسجدسلیمان نیز هر یک ۳ بازیکن در جمع شاگردان رضا عنایتی دارند.

دیدگاه‌ها