کد خبر : 1941368 | 11 خرداد 1402 ساعت 13:51 | 13.7K بازدید | 1 دیدگاه

از وزیر هم قول گرفتیم پای کار باشد؛

درخواست ویژه عنایتی برای صعود به المپیک

رضا عنایتی می‌گوید حضور بازیکنان در تیم امید نیازمند یک قانون و برنامه‌ریزی دقیق است.

درخواست ویژه عنایتی برای صعود به المپیک

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مشکلات جدی تیم امید ایران در سال‌های اخیر عدم صدور مجوز حضور بازیکنان در تیم امید توسط باشگاه‌ها بوده و همواره در شرایطی که تیم امید نیاز مبرم به تمام بازیکنان خود داشت، با غیبت ستاره‌های تاثیرگذار خود مواجه بوده است.

این یکی از موضوعاتی بود که امروز درباره آن از رضا عنایتی سوال شد و سرمربی تیم امید در خصوص اینکه تیم امید همواره مشکل عدم هماهنگی با باشگاه‌ها را داشته، گفت: اگر همه در یک جهت حرکت نکنیم، کار خیلی سخت است‌. متاسفانه در دوره‌های قبلی هم ناهماهنگی‌هایی دیدیم. تیم امید شرایط خاصی دارد؛ هم برای باشگاه و هم از لحاظ تقویمی که مسابقات در فیفا دی هم نیست. امیدواریم سهیل مهدی در برنامه لیگ تغییراتی ایجاد کند. سال مهمی برای فوتبال ماست و همه باید دست به دست هم بدهیم پرچم ایران را بالا ببریم. ما هم تلاش می‌کنیم و برنامه‌ها را به دوستان دادیم. از وزیر قول گرفتم همه پای کار باشند و همه قول کمک دادند؛ امیدوارم اجرایی هم بشود.

وی افزود: تمام چالش‌های ما موقعی بوده که به مسابقات نزدیک شدیم و باشگاه‌ها مشکلاتی داشتند. در حال حاضر هماهنگی بین تیم امید و بزرگسالان انجام شده است و امیر قلعه‌نویی خیلی به ما کمک می‌کند. خواهش کردیم چند بازیکن در اختیار تیم امید باشند تا بتوانیم با تمام توان کار را شروع کنیم.

عنایتی همچنین در خصوص اینکه در سال‌های اخیر همیشه مشکلاتی بین مربیان باشگاهی و سرمربیان تیم امید برای در اختیار گرفتن بازیکنان وجود داشته است، عنوان کرد: ۳-۲ بار جلساتی با دوستان‌مان در فدراسیون و سازمان لیگ برای برنامه‌ریزی داشتیم. خیلی از مربیان تیم‌ها اکنون مشخص نیستند، اما آن‌هایی که معلوم شده‌اند از دوستان من هستند‌ و می‌توانیم ارتباط خوبی بگیریم‌ اما اگر موضوعی رسمیت پیدا نکند، قانونی نیست و نمی‌توانیم سر اینکه با هم داداش هستیم، بگوییم بازیکن را بفرستم یا به موقع نفرستم، زیرا نیاز به برنامه‌ریزی دارد. باید قبل از شروع لیگ، تصمیم جمعی در این مورد بگیریم تا در ادامه به مشکل نخوریم و بعدها دوستان ما بازیکنان را به موقع در اختیار تیم بگذارند.

او در واکنش به اینکه پیش از این مهدی مهدوی‌کیا هم از این موضوع گلایه داشت که با وجود قول‌های داده شده در زمینه در اختیار گذاشتن بازیکنان، این وعده‌ها عملی نشد، گفت: وقتی بحث منافع ملی پیش می‌آید، باید همه جدی باشیم. الان شرایط به شکلی است که همه باید با تمام وجود در خدمت تیم ملی امید باشند تا بتوانیم تاریخ‌سازی کنیم. با توجه به ظرفیت بازیکنان‌مان نباید دغدغه داشته باشیم در هانگ‌ژو چه اتفاقی می‌افتد یا از مرحله اول انتخابی المپیک رد می‌شویم.

دیدگاه‌ها