کد خبر : 1941370 | 11 خرداد 1402 ساعت 14:34 | 20K بازدید | 1 دیدگاه

احتمال دعوت از لژیونرها برای صعود به پاریس 2024

رضا عنایتی می‌گوید برای حضور در تیم امید با اللهیار صیادمنش مذاکره کرده است.

احتمال دعوت از لژیونرها برای صعود به پاریس 2024

به گزارش "ورزش سه"، یکی از موضوعات مهم پیرامون تیم امید، حضور بازیکنان لژیونر در فهرست رضا عنایتی است. جایی که احتمالا او برای صعود به مرحله نهایی مقدماتی و حضور در المپیک 2024 پاریس، نیازمند حضور نفراتی چون اللهیار صیادمنش خواهد بود.

سرمربی تیم ملی امید در مورد دعوت از برخی لژیونرها، گفت: تورنمنت عراق خیلی فورسماژور شد و زمانی برای فکر کردن نداشتیم و فقط خواستیم این موقعیت خوب را برای هماهنگی بچه‌ها از دست ندهیم. مجبور شدیم از لیستی که در اختیار داشتیم، بازیکنانی که در لیگ بیشتر بازی کرده بودند را دعوت کنیم. در ادامه مسیر از همه ظرفیت فوتبالی‌مان استفاده می‌کنیم. با اللهیار صیادمنش صحبت کردم؛ باید این حساسیت را درک کند که به ما کمک کند. یادگار رستمی را در لهستان داشتیم که من خودم او را پیدا کردم. حسین زاده به بازی‌های مقدماتی ما نمی‌رسد اما برای هانژو می‌توانیم از او استفاده کنیم. کالمرزی در لیگ هلند بازی می‌کند یا سلیم توماج که در فنرباغچه بازی می‌کند؛ ما همه را رصد می‌کنیم.

او ادامه داد: در زمان کم کار زیادی نمی‌توانستیم انجام بدهیم ولی از تمام ظرفیت فوتبال‌مان استفاده می‌کنیم. بعد از تورنمنت عراق مینی کمپ‌هایی را می‌گذاریم تا از همه استعدادهای باشگاه‌ها و آکادمی‌ها استفاده کنیم. سه چهار مینی کمپ را خواهیم داشت. شاید اردویی را در روسیه داشته باشیم. تمام توان‌مان را به کار می‌گیریم تا در لیست نهایی بازیکنان با کیفیتی داشته باشیم.  بازیکنانی که بتوانند در خدمت تیم باشند و برای این پرچم بجنگند. ما جنگجو لازم داریم. شرایط‌مان سخت است. به اسم‌ها نگاه نمی‌کنیم. بازیکنانی می‌خواهیم که برای کشورشان بجنگند و افتخار کسب کنند.

دیدگاه‌ها