کد خبر : 1941405 | 11 خرداد 1402 ساعت 18:20 | 8.8K بازدید | 1 دیدگاه

چهره ۱۴ تیم لیگ برتر فوتسال مشخص شد

تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر فوتسال به طور قطعی مشخص شدند.

چهره ۱۴ تیم لیگ برتر فوتسال مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته دهم و پایانی مرحله پلی‌آف لیگ دسته اول فوتسال ایران امروز پیگیری شد که در دو مسابقه حساس تیم‌های «بارمان خمینی‌شهر و سبحان فلز گرمسار» و «رعد پدافند اصفهان و آلومینیوم اراک» به مصاف هم رفتند و یک بازی هم به دلیل انصراف تیم قهرمان و از پیش صعود کرده شهرداری ساوه برابر نفت امیدیه برگزار نشد.

تیم‌های فوتسال آلومینیوم و سبحان فلز تا پیش از مسابقات امروز در امتیاز ۱۵ با یکدیگر برابر بودند که در صورت برتری هر دو تیم، اراکی‌ها بخاطر تفاضل گل بهتر در تقابل‌های رودررو به لیگ برتر صعود می‌کردند که کار به احتساب این مورد نرسید و آنها توانستند با پیروزی در اصفهان و از سوی دیگر توقف نماینده گرمسار به سطح اول فوتسال ایران برسند.

1788872

تیم فوتسال آلومینیوم اراک با کسب پیروزی ۵ بر یک در مسابقه امروز مقابل رعد پدافند ۱۸ امتیازی شد و تیم سبحان فلز گرمسار نیز به تساوی ۳ بر ۳ در جدال با حریف خود رضایت داد و به امتیاز ۱۶ رسید تا این اتفاق، اراکی‌ها را به لیگ برتر برساند.

با این شرایط، تیم‌های فوتسال شهرداری ساوه با ۱۹ امتیاز و آلومینیوم اراک با ۱۸ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول و دوم جدول لیگ یک قرار گرفتند و لیگ برتری شدند و تیم‌های مقاومت البرز و رکن آذین خاورمیانه نیز به دسته اول سقوط کردند.

بنابراین فصل جدید لیگ برتر از روز بیستم تیرماه سال جاری با حضور تیم‌های مس سونگون ورزقان، گیتی‌پسند اصفهان، کراپ الوند، سن‌ایچ ساوه، گهر زمین سیرجان، فولاد زرند ایرانیان، سفیر گفتمان، زندی بتن کلاردشت، قند کاترین آمل، فرش‌آرا مشهد، آنا صنعت پاسارگاد قم، صنایع پشتیبان هرمزگان، شهرداری ساوه و آلومینیوم اراک برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها