کد خبر : 1941415 | 11 خرداد 1402 ساعت 19:03 | 132K بازدید | 50 دیدگاه

ای کاش وارد هیاهو و حواشی نمی‌شدیم؛

سپاهانی‌ها: این بازی جای ما و پرسپولیس را عوض کرد

عده‌ای از هواداران تیم فوتبال سپاهان معتقدند بازی دوستانه برابر زنیت یکی از دلایل شکست تیم محبوب‌شان مقابل پرسپولیس بوده است.

سپاهانی‌ها: این بازی جای ما و پرسپولیس را عوض کرد

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال ایران در حالی وارد روزهای ابتدایی اسفندماه سال 1401 شد که پرسپولیسی‌ها به شدت نسبت به تغییر تقویم دیدار برابر سپاهان در جام حذفی به دلیل رویارویی این تیم با زنیت روسیه در نقش جهان که پس از ماه‌ها گمانه‌زنی سرانجام در تاریخ 28 بهمن ماه برگزار شد، معترض بودند.
به هر ترتیب این مسابقه برگزار شد و با پیروزی 2 بر صفر شاگردان مورایس هم تمام شد، اما این دیدار دوستانه تبعاتی برای سپاهان داشت که شاید بتوان آن را یکی از دلایل عدم قهرمانی این تیم در لیگ یا جام حذفی عنوان کرد.
سپاهان با وجود پیروزی برابر زنیت، 5 روز بعد در روز سوم اسفندماه شکست بسیار تلخی را در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در ورزشگاه نقش جهان مقابل پرسپولیس با نتیجه 4 بر 2 متحمل شد و 6 روز بعد هم در تاریخ 9 اسفندماه 1401 در اراک به مصاف آلومینیوم رفت و اولین لغزش خود در نیم فصل دوم را تجربه کرد.

1882375
پیش از مصاف دوستانه برابر زنیت، سپاهان در 8 مسابقه پیاپی لیگ و جام حذفی موفق به شکست رقبا شده بود. در واقع آنها پس از شکست مقابل پیکان در کرج در هفته ماقبل پایانی نیم فصل اول، دیگر شکستی را تجربه نکرده بودند. با این حال و با وجود پیروزی برابر زنیت، در ادامه مقابل پرسپولیس شکست خوردند و در روزی که فرشاد احمدزاده و مغانلو در اراک غایب بودند، به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک دست پیدا نکردند.

شب گذشته پرسپولیس موفق شد با نتیجه 2 بر یک استقلال را در فینال جام حذفی شکست دهد؛ نتیجه‌ای که بار دیگر ناراحتی هواداران سپاهان را پس از شکست مقابل سرخ‌ها زنده کرد. آنها به این موضوع فکر می‌کنند که شاید هیایوی دیدار دوستانه برابر زنیت و حواشی این مسابقه آنها را از کسب موفقیت مقابل پرسپولیس دور کرده و درنهایت یک جام را از آنها ربوده است.

1882376
البته مورایس در مصاف دوستانه برابر زنیت اکثر بازیکنان اصلی خود را روی نیمکت قرار داده بود، اما آنها برای دقایقی در نیمه دوم فرصت بازی پیدا کردند و برخی هم از ابتدا در ترکیب اصلی دیده شدند.

البته که به هیچ وجه نمی‌توان با قاطعیت دلیل ناکامی سپاهان را این دیدار دوستانه در خلال مسابقات حساس لیگ و جام حذفی دانست، اما به هر ترتیب برخی از سپاهانی‌ها این فرضیه را در ذهن‌شان بال و پر داده‌اند.

1882374
پس از قهرمانی روز گذشته پرسپولیس و دبل سرخپوشان، این فرضیه در ذهن هواداران سپاهان ایجاد شده که شاید اگر بازی دوستانه با زنیت نبود، حالا آنها بودند که به جای پرسپولیس دو قهرمانی داشتند.

گفتنی است سپاهان نیم فصل دوم فوق‌العاده‌ای را تجربه کرد و علاوه بر شکست دادن پرسپولیس و استقلال، تنها دو تساوی مقابل ملوان و آلومینیوم و یک شکست مقابل تراکتور در تبریز را تجربه کرد.

دیدگاه‌ها