کد خبر : 1941422 | 11 خرداد 1402 ساعت 19:29 | 123.8K بازدید | 26 دیدگاه

پست پر‌ از حسرت AFC برای مرادمند

مرادمند در بازی با پرسپوليس نیز توانست قدرت گلزنی‌اش را به نمایش بگذارد، اما پایان این جدال یک حسرت بزرگ برای وی در پی داشت.

پست پر‌ از حسرت AFC برای مرادمند

به گزارش “ورزش سه”، استقلال که با وعده جبران شکست دور برگشت لیگ برتر و دستیابی به آخرین جام فصل پا به دربی گذاشته بود، با گل مدافع خود به این اتفاق نزدیک شد، اما در نهایت بار دیگر دستش از جام کوتاه ماند.

مرادمند که با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت، بازگشتی موفق به ترکیب این تیم داشت، با نظر ریکاردو ساپینتو اما رفت و برگشت‌های عجیبی را تجربه کرد. در نهایت با مصدومیت عارف غلامی پیش از دربی، مرادمند توانست جایگاه خود در ترکیب را پس بگیرد و به دنبال وعده‌ای باشد که پیش از این جدال داده بود.

هرچند پرسپولیس در همان نیمه اول با گل ترابی به جام نزدیک شد، اما مرادمند در آخرین ثانیه‌های بازی توانست ورق را به سود تیمش برگرداند و با گل خود یک شانس دیگر به اردوگاه آبی‌ها بیاورد.

1882382

شادی گل عجیب استقلالی و اعضای تیم در این صحنه اما مصدومیت مرادمند را تشدید کرد و شرایط را علیه مدافع گلزن آبی‌ها در دربی کرد. ای اف سی لحظاتی بعد از گل مرادمند با انتشار پستی از این بازیکن نوشت: از دلایلی که ما فوتبال را دوست داریم: بازگشت!

بازگرداندن استقلالی‌ها توسط مرادمند اما با گل عالیشاه پاسخ داده شد تا حسرت بزرگی نصیب این تیم شود.

دیدگاه‌ها