کد خبر : 1941424 | 11 خرداد 1402 ساعت 19:41 | 33.4K بازدید | 23 دیدگاه

مورینیو به بازیکنان رم: اشک نریزید، کاری کردند ببازیم!

رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند ژوزه مورینیو بعد از شکست در مقابل سویا در فینال لیگ اروپا در رختکن به بازیکنانش گفته‌ است که دست‌های پشت‌پرده عامل شکست آن‌ها بوده است.

مورینیو به بازیکنان رم: اشک نریزید، کاری کردند ببازیم!

به گزارش "ورزش سه"، رم دیشب در پوشکاش آرنا و در فینال لیگ اروپا مقابل سویا قرار گرفت و در ضربات پنالتی شکست خورد تا دست مورینیو و شاگردانش از جام کوتاه بماند.

درحالی‌که دیدار دو تیم بعد از 120 دقیقه با تساوی 1-1 به پایان رسید، ناکامی مانچینی و ایبانیز در گل‌کردن پنالتی‌هایشان باعث شد جالوروسی شکست خورده و در فتح لیگ اروپا ناتوان باشد. اما ژوزه مورینیو در پایان مسابقه بسیار عصبانی بود و صحنه‌های عجیبی در پوشکاش آرنا به وجود آورد.

1882249

آقای خاص در جریان مسابقه بارها به تصمیمات داور مسابقه، آنتونی تیلور انگلیسی، به‌شدت اعتراض کرد و چندین‌بار هم با قرار گرفتن مقابل داور چهارم با او درگیری لفظی داشت. مهمترین اعتراضات مورینیو به عدم اعلام پنالتی برای تیمش در یک صحنه مشکوک و اخراج‌نشدن لاملا بازیکن سویا بود.

در پایان بازی مورینیو از داور آنقدر عصبانی بود که او را تا پارکینگ ورزشگاه تعقیب کرد و جملاتی توهین‌آمیز خطاب به تیلور به زبان آورد.

چندین نفر از بازیکنان رم در پایان مسابقه از شکست مقابل سویا آن‌قدر ناراحت بودند که در رختکن به گریه افتادند. رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند دیبالا، روی پاتریسیو، تامی آبراهام و جان‌لوکا مانچینی در رختکن رم گریه می‌کردند. اما مورینیو زمانی‌که به رختکن برگشت، با بازیکنانش صحبت کرده و مدعی شد باخت آن‌ها به‌دلیل توطئه بوده و جالوروسی نباید به‌خاطر این شکست گریه کند.

1882385

گاتزتو دلو اسپورت می‌گوید مورینیو در رختکن رم خطاب به بازیکنانش گفت: «اشک نریزید. به خودتان افتخار کنید. نمی‌خواهم گریه ببینم. باید به کاری که در این فصل و امشب کردید افتخار کنید. ما مسیری طولانی را پشت سر گذاشتیم و شما همیشه از جان و دل مایه گذاشتید. ما باختیم. در واقع آن‌ها کاری کردند ببازیم. ولی شما غرورتان را حفظ کردید و تا آخرین ثانیه جنگیدید. در تمام عمرم هیچ‌وقت به اندازه شما به تیمی افتخار نکرده‌ام. ما شانس این را داشتیم که پیروز شویم و جشن بگیریم؛ ولی در پنالتی‌ها همیشه از این اتفاق‌ها می‌افتد. ولی ما قبل از رسیدن کار به پنالتی شایسته پیروزی بودیم.» 

دیدگاه‌ها