کد خبر : 1941436 | 11 خرداد 1402 ساعت 20:58 | 32.7K بازدید | 2 دیدگاه

دومین شاگرد حسینی به تیم ملی دعوت شد

قلعه‌نویی، پیکان را رکورددار کرد

بعد از سامان فلاح، یکی دیگر از بازیکنان جوان پیکان حضور در اردوی تیم ملی فوتبال را تجربه خواهد کرد.

قلعه‌نویی، پیکان را رکورددار کرد

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام لیست ۲۴ نفره تیم ملی فوتبال برای مینی کمپ خرداد ماه چهره‌های جدیدی به چشم می‌خورند که یکی از آنها غلامرضا ثابت‌ایمانی هافبک وسط ۲۳ ساله پیکان است.

ثابت‌ایمانی در شرایطی به تیم ملی فوتبال دعوت شده که پیش از این سامان فلاح دیگر جوان خودروسازان هم مد نظر قلعه‌نویی قرار داشت و حالا با توافق صورت گرفته میان سرمربی تیم ملی و رضا عنایتی فلاح ۲۲ ساله برای کمک به تیم امید در اردوی زیر ۲۳ ساله‌ها حضور خواهد داشت.

بدون تردید داشتن دو ملی‌پوش برای پیکان یک افتخار بزرگ محسوب می‌شود که برای اولین بار برای این باشگاه رخ داده است؛ مجتبی حسینی در دو فصل گذشته لیگ برتر تیمی را تشکیل داد که لقب جوان‌ترین تیم لیگ برتر را داشت و حالا دو نفر از این جوانان به تیم ملی بزرگسالان رسیده‌اند.

1796202

ثابت‌ایمانی در ابتدای لیگ بیست و یکم از تیم لیگ دویی نیروی زمینی با نظر حسینی به پیکان پیوست و توانست طی دو فصل گذشته توانایی‌های خود را نشان بدهد. او یکی از بازیکنانی است که مورد توجه چند تیم مطرح لیگ برتری نیز واقع شده و با توجه به بندی که بابت فسخ قراردادش با پیکان دارد، احتمالا فصل جدید را در تیم جدیدی سپری خواهد کرد.

دعوت از ثابت‌ایمانی ۲۳ ساله به تیم ملی نیز می‌تواند به او  در مسیر پیشرفت کمک کند و آینده بهتری را برای این بازیکن رقم بزند.

دیدگاه‌ها