کد خبر : 1941533 | 12 خرداد 1402 ساعت 14:01 | 23.8K بازدید | 10 دیدگاه

روزنامه‌های ایتالیا: اولتیماتوم به مورینیو

روزنامه‌های چاپ امروز ایتالیا آینده ژوزه موینیو در رم و وضعیت نیمکت تیم یوونتوس را مورد بررسی قرار داده‌اند.

روزنامه‌های ایتالیا: اولتیماتوم به مورینیو

به گزارش "ورزش سه"، بعد از برگزاری فینال لیگ اروپا، عملا فصل برای رمی‌ها تمام شد و علی‌رغم اینکه هنوز یک هفته از سری آ باقی مانده است، موضوع اصلی ماندن یا رفتن مورینیو است.
از سوی دیگر یوونتوس فصل دشواری را پشت سر گذاشت و به هیچ جامی تحت هدایت مکس آلگری دست پیدا نکرد.
آن‎ها در نیمه‌نهایی جام حذفی برابر اینتر شکست خوردند و در نیمه نهایی لیگ اروپا هم به دست سویا حذف شدند.
نتایج این تیم در سری آ تحت تاثیر کسر 10 امتیاز توسط دادگاه فدرال به دلیل عدم شفافیت پرونده‌های مالی بود. یووه با 59 امتیاز در نهایت رده هفتم را به دست آورد تا سهمیه حضور در فصل آینده لیگ کنفرانس اروپا را در اختیار داشته باشد.
با وجود نتایجی که آلگری به دست آورده، این سرمربی به احتمال از بیانکونری جدا می‌شود و روزنامه‌های چاپ امروز ایتالیا به همین موضوع توجه‌شان را معطوف کرده‌اند:

1882572

تیتر اصلی نشریه گاتزتا دلو اسپورت به تمدید قرارداد رافائل لیائو با میلان اختصاص دارد. این نشریه خبر داده که این مهاجم پرتغالی علاوه بر تمدید قرارداد، شماره پیراهنش را تغییر خواهد داد و شماره 10 روسونری را به تن خواهد کرد. این نشریه همچنین خبر داده که کریستیانو جونتولی، مدیر ورزشی ناپولی، در آستانه پیوستن به یووه قرار دارد.

1882569

"اولتیماتوم به مورینیو" این تیتر اصلی برای نسخه امروز کوریره دلو اسپورت درباره وضعیت ادامه همکاری با ژوزه مورینیو و رم است: "سه روز برای تصمیم گیری در مورد ماندن یا عدم حضور در رم." این نشریه همچنین صحبت‌های تیاگو پینتو، مدیر ورزشی رم، را پوشش داده که عملکرد آنتونی تیلور، داور فینال لیگ اروپا را زیر سوال برده است.

1882570

"تودور گامی به سوی یووه برمی‌دارد" این تیتر یک نسخه امروز توتو اسپورت است که به گزینه‌های مربیگری یوونتوس اشاره دارد: "کونسیسائو، تیاگو موتا و ایتالیانو نیز در این فهرست قرار دارند."
همچنین اتفاق حمله طرفداران تیم رم به آنتونی تیلور، داور فینال لیگ اروپا پس از بازی با سویا هم بازتاب داده شده است.

1882571

تیتر اصلی ایل رومانیستا به صحبت‌های ژوزه مورینیو با بازیکنان رم بعد از فینال لیگ اروپا اشاره دارد و به نقل از او تیتر زده: "به خاطر شما می‌مانم." این نشریه ادعا کرده که مورینیو به شاگردانش قول داده که در المپیکو بماند اما برای ماندن شرایطی دارد که باید باشگاه آن را برآورده کند.

دیدگاه‌ها