کد خبر : 1941549 | 12 خرداد 1402 ساعت 14:59 | 122K بازدید | 28 دیدگاه

پنالتی سید حسین به علی بیرو، امید کار را خراب کرد

مصاف استقلال – پرسپولیس اگر به پنالتی کشیده می‌شد، احتمالا یکی از بازیکنانی که برای زدن ضربه پنالتی انتخاب می‌شد، سید حسین حسینی دروازه‌بان آبی‌ها بود.

پنالتی سید حسین به علی بیرو، امید کار را خراب کرد

به گزارش "ورزش سه"، پیش‌بینی اینکه بازی استقلال – پرسپولیس به پنالتی کشیده شود، محتمل بود اما ضربه ایستگاهی امید عالیشاه کار را خراب کرد چرا که در غیر این‌صورت می‌توانستیم شاهد ضربه پنالتی سید حسین حسینی به علی بیرو باشیم و شاید در آن‌سوی میدان هم یحیی گل محمدی، علیرضا بیرانوند را به عنوان یکی از ضربه زنندگان پنالتی مشخص می‌کرد، چون علی بیرو بازی با پای خوبی دارد و حتی پاس‌های بلند او هم میلی متری به بازیکن هم‌تیمی می‌رسد.

سید حسین در مصاف استقلال – هوادار در لیگ برتر پنالتی زد و ضربه‌اش به زیبایی هر چه تمام‌تر به گل تبدیل شد. او در تمرینات استقلال و به هنگام ضربه پنالتی علاوه بر ایستادن در دروازه پشت ضربه هم قرار می‌گیرد و ضربات پنالتی خوبی می‌زند که اکثرا تبدیل به گل می‌شود. البته برداشت‌ها از پنالتی که وی در بازی با هوادار زده بود بد بود، و این منجر به عذرخواهی وی و همچنین مهدی قایدی از بازیکنان و کادر فنی تیم هوادار شد. هواداری‌ها اینطور برداشت کردند که این ضربه پنالتی تحقیرشان از سوی کاپیتان و تیم استقلال بوده، در حالی که سید حسین می‌گفت او به درخواست هواداران پشت ضربه قرار گرفت و به همان سبکی پنالتی زد که در تمرینات می‌زد و اصلا نیت به توهین به تیم هوادار نداشت.

از آنجایی که پیش از پایان بازی چند بازیکن اصلی از ترکیب تیم استقلال بیرون آمده بودند، ضربه پنالتی سید حسین در پایان این بازی می‌توانست، به استقلال برای رسیدن به جام کمک کند اما ضربه امید عالیشاه اجازه نداد کار به ضربات پنالتی کشیده شود و در نهایت پرسپولیس بازی را دو بر یک برد و یک بار دیگر در پایان این فصل جام قهرمانی را لمس کرد. این بار در استادیوم آزادی و در حضور پرشور تماشاگرانش.

دیدگاه‌ها