کد خبر : 1941596 | 12 خرداد 1402 ساعت 19:25 | 23K بازدید | 5 دیدگاه

لیگ برتری‌ها را بیشتر از لژیونرها می‌بینم؛

صحبت‌های مهم قلعه‌نویی درباره لیست جدید

سرمربی تیم ملی ایران تاکید می‌کند به بازیکنان لیگ برتری توجه ویژه‌ای دارد.

صحبت‌های مهم قلعه‌نویی درباره لیست جدید

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی در خصوص دعوت مهره‌های جدید از تمام باشگاه‌های لیگ برتر به اردوی جدید تیم ملی گفت: در مینی‌کمپ نیروهای جدید و شایسته فوتبال ایران را دعوت کردیم. باید نفرات جوان‌تر را جایگزین کنیم تا در کنار کسب نتیجه، سن تیم ملی را پایین‌تر بیاوریم.

او در خصوص اهمیت ویژه به لیگ برتر در فهرست جدیدش گفت: مطمئن باشید فوتبال ما یک نیروی انسانی خیلی خوب دارد. ما از نظر استعداد، هوش، توانایی، تکنیک فنی و ... نیروهای خیلی خوبی داریم که همه آنها از لیگ برتر رشد می‌کنند. همین لژیونرها نیز از لیگ ایران به خارج از کشور رفتند و نیاز است این توجه را ما و آقای عنایتی به لیگ برتر داشته باشیم و به آن بها بدهیم.

ویدئو: 302584

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: در برنامه‌ای که از لیگ برتر دیدیم، یک سری ضعف‌ها وجود دارد که خوشبختانه پس از اردوی تیم ملی در فروردین، یک مقدار شرایط بازی‌ها بهتر شد و آمار گل زده و کیفیت مسابقات بالاتر رفت. نیاز است به باشگاه‌ها توجه کنیم و از مربیان نیز درخواست داریم کنار ما باشند و کمک کنند.

قلعه‌نویی با اشاره به فرصت به تمام بازیکنان لیگ برتر برای حضور در تیم ملی ابراز کرد: وظیفه ما توجه به استعدادهای لیگ برتر است و شک نکنید من اینطور هستم که اگر شرایط یک بازیکن لیگ برتر با یک لژیونر برابر باشد، بازیکن لیگ را دعوت می‌کنم.

او تاکید کرد: پیراهن مقدس تیم ملی را می‌گذاریم تا هر بازیکنی از هر باشگاهی شایستگی داشته باشد، آن را بر تن کند و ما نیز به او توجه می‌کنیم.

دیدگاه‌ها