کد خبر : 1941601 | 12 خرداد 1402 ساعت 19:50 | 36.1K بازدید | 11 دیدگاه

رئال به دنبال بلینگام است، حتی در اینستاگرام!

باشگاه رئال مادرید برای جذب جود بلینگام از دورتموند مشتاق است اما وضعیت این بازیکن مشخص نیست.

رئال به دنبال بلینگام است، حتی در اینستاگرام!

به گزارش "ورزش سه" جود بلینگام (19ساله/ارزش 120 میلیون یورو) ساعت 7:03 بعد از ظهر چهارشنبه از فرودگاه دورتموند به انگلیس پرواز کرد.

آینده ستاره خط میانی اکنون در بیرمنگام مشخص می‌شود. ادامه همکاری با دورتموند تقریبا غیرممکن در نظر گرفته می‌شود.

دورتموند با وجود قرارداد تا سال 2025 هفته آینده باید موضوع بلینگام را روشن کند. طبق اطلاعات بیاد، رئیس دورتموند انتظار دارد که به زودی پیشنهادی بیش از 120 میلیون یورویی برای بلینگام از سوی رئال ارائه شود.

1882671

آیا واقعا 100 میلیون یورو به اضافه 20 میلیون یورو پاداش‌‌ برای دورتموند کافی است؟

سباستین کل، مدیر ورزشی دورتموند قبلاً در مصاحبه با بیلد به صراحت گفته بود: "من فرض می‌کنم که اکنون حرکتی در باشگاه وجود خواهد داشت. می‌دانیم که این بازیکن برای ما ارزش زیادی دارد و او قراردادی در حال انجام بدون بند آزادسازی دارد."

نکته جالب: جون کالافات، رئیس نقل و انتقالات رئال، اکنون بلینگام را در اینستاگرام دنبال می‌کند. این مدیر اسپانیایی و مدیران دورتموند در دیدار برگشت لیگ قهرمانان اروپا برابر چلسی در هتلی در لندن با یکدیگر دیدار کردند.

بلینگام در حال حاضر چه می‌کند؟

فوق ستاره دورتموند بدون نگرانی به تعطیلات تابستانی نمی‌رود. او به دلیل مصدومیت از ناحیه زانوی راست نتوانست در دو بازی اخیر به میدان برود. همانطور که بیلد گزارش می‌دهد، بازیکن انگلیسی نباید تحت عمل جراحی قرار گیرد، بلکه باید محافظه کارانه با مصدومیتش رفتار کند. او برای این کار از ارتز زانو استفاده می‌کند. مصدومیت قطعا مانع انتقال بلینگام نخواهد شد...

دیدگاه‌ها