کد خبر : 1941607 | 12 خرداد 1402 ساعت 20:59 | 46.2K بازدید | 15 دیدگاه

فدراسیون در حال رایزنی؛

احتمال بازی ایران- عربستان بالا رفت

تیم ملی فوتبال ایران احتمالا در شهریور ماه مسابقه‌ای دوستانه مقابل عربستان خواهد داشت.

 احتمال بازی ایران- عربستان بالا رفت

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران از دو روز دیگر (یکشنبه) مینی‌کمپ خود را آغاز خواهد کرد و یک هفته پس از آن راهی قرقیزستان می‌شود تا در رقابت‌های کافا شرکت کند و اردوی آماده‌سازی در خرداد ماه را به این شکل سپری کند.

اما برنامه اصلی تیم ملی ایران که امیر قلعه‌نویی نیز به برنامه‌ریزی و آماده‌سازی ویژه‌تر در آن تاکید دارد، به اردوی شهریور ماه مرتبط می‌شود ولی البته تاکنون هیچ مسابقه دوستانه‌ای برای آن مقطع تدارک دیده نشده و گمانه‌زنی‌ها درباره انجام دیدار تدارکاتی بین تیم ایران مقابل عربستان وجود دارد.

از سرگیری دوباره روابط فدراسیون‌های فوتبال ایران و عربستان طی یک ماه گذشته کاری کرد تا شایعات برای برگزاری مسابقه دوستانه بین تیم‌های ملی دو کشور بالا برود و بعید نیست در شهریور ماه این اتفاق بیفتد.

1882401

امیر قلعه‌نویی در خصوص برنامه تیم ملی فوتبال ایران در فیفا دی شهریور ماه و تیم‌هایی که قرار است با آنها بازی داشته باشند، عنوان کرد: مسئولان فدراسیون چند تیم را مد نظر قرار داده‌اند و در حال صحبت هستند.

او احتمال برگزاری دیدار تدارکاتی مقابل عربستان را رد نکرد و افزود: رایزنی‌ها صورت گرفته و مدیریت تیم‌های ملی، دبیرکل فدراسیون و دپارتمان بین‌الملل فدراسیون فوتبال تلاش می‌کنند تا ان‌شاالله در شهریور ماه مسابقات خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی ایران تاکید کرد: در مهر ماه نیز یک اردوی دیگر داریم و پس از آن، دو مرحله مسابقات مقدماتی جام جهانی خواهیم داشت، اما در حال حاضر اردوی شهریور ماه اهمیت زیادی برای ما دارد.

دیدگاه‌ها