کد خبر : 1941627 | 12 خرداد 1402 ساعت 23:43 | 22.3K بازدید | 5 دیدگاه

لیست تیم ملی نهایی نیست!

دستیار امیر قلعه‌نویی توضیحی درباره فهرست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی داد.

لیست تیم ملی نهایی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، سعید الهویی در خصوص لیست دعوت شده به اردوی تیم ملی عنوان کرد: ما بازیکنان داخلی و لژیونرهای با کیفیتی داریم ولی وقتی زمان انتخاب بازیکنان برای اردوی تیم ملی می‌رسد، کار برای آقای قلعه‌نویی و همکاران‌شان سخت می‌شود.

او در مورد اینکه لیست اعلام شده نهایی نیست و بازیکنان ایرانی همچنان امیدوار به دعوت باشند، ابراز کرد: مطمئنا، مطمئنا. آقای قلعه‌نویی و همکاران‌مان دید وسیعی روی لیگ و همه لژیونرهای خارج از ایران دارند و هفته به هفته کادر فنی تیم ملی از ساعت ۹ صبح تا ۶-۵ بعد از ظهر کارش را انجام می‌دهند.

ویدئو: 302618

مربی تیم ملی ایران اضافه کرد: نیمی از این زمان، به رصد کامل بازیکنان ایرانی در لیگ برتر و لژیونرها پرداخت می‌شود تا کیفیت و شرایط آنها مورد بررسی قرار می‌گیرد و مشخص خواهد شد در چه جایگاهی از ماتریس قرار می‌گیرند.

الهویی یادآور شد: هفته گذشته ۱۲ تیمی که تا فینال جام ملت‌های آسیا احتمال برخورد با آنها را داریم، به همراه سه تیم دیگر(ژاپن، استرالیا و عربستان)، را بین اعضای کادر فنی تیم ملی و آنالیز تقسیم کردیم و نیمی از زمان را برای مسابقات آنها از جام جهانی تا جام ملت‌ها گذاشتیم.

دیدگاه‌ها