کد خبر : 1941661 | 13 خرداد 1402 ساعت 09:38 | 64.8K بازدید | 7 دیدگاه

بی‌رحمی تن‌هاخ با خط خورده‌ها: همینه که هست!

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است بازیکنانی که از فهرست این تیم برای دیدار فینال جام حذفی خط خورده‌اند باید با این شرایط کنار بیایند.

بی‌رحمی تن‌هاخ با خط خورده‌ها: همینه که هست!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امروز در دیدار فینال جام حذفی انگلیس در ورزشگاه ویمبلی به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت. 

شاگردان پپ گواردیولا پیش از این موفق شدند جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس را به دست آورند و حالا با توجه به صعود به فینال لیگ قهرمانان، در رویای کسب سه‌‌گانه هستند. 

با توجه به این که منچستریونایتد تنها تیم انگلیسی است که پیش از این موفق شده این افتخار را به نام خودش ثبت کند، شیاطین سرخ به صورت جدی قصد دارند مانع از قرار گرفتن رقیب قدیمی و همشهری به عنوان شریک این رکورد در کنار خودشان شوند. 

1881281

اما نکته جالب اینجاست که تن‌هاخ در گفتگو با خبرنگاران با احساسی که از نگاه بسیاری از رسانه‌های انگلیسی بی‌رحمی تعبیر شد درباره بازیکنانی که جایی در فهرست او برای این بازی پیدا نکردند صحبت کرد. 

این مربی هلندی در این باره گفت: «البته که همیشه ناراحتی و ناامیدی درباره انتخاب 11 بازیکن برتر ترکیب یونایتد و همچنین بازیکنانی که باید روی نیمکت بنشینند وجود دارد اما این روند در چنین باشگاهی طبیعی است. ما باید با آن کنار بیاییم. بازیکنان هم باید با این وضعیت کنار بیایند چون شرایط همین است. بازیکنان حاضر در فهرست باید این را بپذیرند. این من هستم که تصمیم می‌گیرم.»

دیدگاه‌ها