کد خبر : 1941675 | 13 خرداد 1402 ساعت 11:17 | 82.2K بازدید | 15 دیدگاه

۷۲ ساعت تا تصمیم سرنوشت‌ساز

دو تغییر محتمل در پرسپوليس

۷۲ ساعت دیگر مجمع باشگاه پرسپوليس انجام خواهد شد تا شاهد تغییراتی مدیریتی در این تیم باشیم.

دو تغییر محتمل در پرسپوليس

به گزارش “ورزش سه”، طبق اعلام قبلی مجمع سالانه باشگاه پرسپوليس در خصوص وضعیت هیات مدیره روز شانزدهم خرداد انجام خواهد شد.

درویش ابقا می‌شود
این در حالیست که بحث زیادی در خصوص احتمال پایان کار یک ساله رضا درویش در باشگاه پرسپوليس شنیده می‌شود. با این حال گفته می‌شود وزارت ورزش رضایت خود را در خصوص عملکرد مدیرعامل این باشگاه را اعلام کرده است. کسب سه گانه و پرداخت بدهی‌ها و مطالبات از جمله اقدامات مثبتی است که درویش در اولین سال مدیریت خود در این باشگاه به سرانجام رسانده است. با ابقای احتمالی رضا درویش مدیریت باشگاه بلافاصله کار خود را در خصوص تعیین وضعیت کادرفنی و بازیکنان را صورت خواهد داد.

دو عضو هیات مدیره رفتنی می‌شوند
با این حال بعید نیست خروجی مجمع سالانه هیات مدیره باشگاه پرسپوليس با پایان همکاری دو عضو این باشگاه و معرفی نفرات جدید که قطعا از بخش اقتصادی خواهند بود همراه شود. پیش از پایان لیگ قربان‌زاده رییس خصوصی‌سازی از تغییرات مدیریتی دو باشگاه استقلال و پرسپوليس خبر داده بود. باید دید طی سه روز آتی و در پایان جلسه مجمع هیات مدیره پرسپوليس دو عضوی که از این باشگاه کنار خواهند رفت چه کسانی خواهند بود و با حضور نفرات جدید این باشگاه که با سه گانه کار را در لیگ بیست و دوم پایان داده، چه شرایطی را در فصل آتی دنبال خواهد کرد.

دیدگاه‌ها