کد خبر : 1941708 | 13 خرداد 1402 ساعت 13:48 | 139.7K بازدید | 29 دیدگاه

سرخ‌ها می‌خواهند مدیر محبوب تمدید کند

جدیدترین چالش پرسپوليس: افشین پیروانی

پرسپولیس توانست قهرمانی را در فصل بیست و دوم به نام خود کند که اکنون اما درگیر شرایط عجیبی شده است.

جدیدترین چالش پرسپوليس: افشین پیروانی

به گزارش “ورزش سه”، صحبت‌های روز گذشته یحیی گل‌محمدی که از خستگی یک فصل پرفشار و‌ خواسته‌اش برای استراحت یک شوک بزرگ برای سرخپوشان محسوب می‌شد.

بحث درباره آینده این تیم بعد از قهرمانی اما یک نگرانی بزرگ دیگر نیز برای هواداران این تیم در پی دارد؛ افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس دیگر فردی است که به پایان قرارداد خود با این باشگاه رسیده است و باید دید تکلیف او با این تیم برای فصل آینده به چه شکل خواهد بود.

افشین پیروانی به عنوان کاپیتان اسبق این باشگاه به عنوان مدیر تیم سرخ‌ها طی فصول اخیر توانسته شرایط مناسبی را برای آنها شکل دهد و همانند دوران بازی از محبوبیت بالایی بین هواداران سرخ برخوردار است. او طی این فصول و علیرغم هجمه و فشارهایی که روی تیم بوده توانسته به خوبی سرپرستی تیم را در مسیر دستیابی به هدف پیش ببرد و مهره‌ای تاثیرگذار از این جهت برای آنها محسوب می‌شود که همواره در تلاش بوده حواشی را از تیم دور کرده و خودش با سیبل قرار گرفتن، این مسائل را برطرف کند.

باید دید پیروانی که البته تعلق خاطر بالایی به پرسپولیس دارد و حتی در مقطعی بعد از جدایی از این تیم و علیرغم پیشنهادی که داشت، استراحت را ترجیح داد و در نهایت با دعوت دوباره سرخ‌ها به این تیم بازگشت. او نیز در جمع پرتعداد نفراتی قرار دارد که قراردادش با پرسپوليس به پایان رسیده و خواسته عمومی هواداران به واسطه تلاش‌هایی که طی چند وقت اخیر برای تیم داشته، ادامه همکاری وی است. اتفاقی که البته بعید است مدیریت باشگاه و رضا درویش که خود یکی از هواداران قدیمی این تیم محسوب می‌شود، به دنبال آن نباشند. باید دید پیروانی که طی فصول اخیر در مقطع نقل و انتقالات نیز در تلاش بوده در مسیر اهداف تیم به سرخ‌ها برای همکاری با بازیکنان مدنظر کمک کند، چه زمانی با دعوت مدیریت برای ادامه همکاری مواجه خواهد شد و قراردادش را تمدید می‌کند.

دیدگاه‌ها