کد خبر : 1941760 | 13 خرداد 1402 ساعت 19:13 | 13.9K بازدید | 1 دیدگاه

پاسخ آلگری به هوادارانی که می‌خواهند او اخراج شود

ماسیمیلیانو آلگری، مربی یووه تاکید کرد در جواب آن هوادارانی که می‌گویند باید اخراج شود، چیزی برای گفتن ندارد و گفت کمال وجود خارجی ندارد.

پاسخ آلگری به هوادارانی که می‌خواهند او اخراج شود

به گزارش "ورزش سه"، بانوی پیر برای دومین فصل پیاپی بدون جام می‌ماند و خیلی از هواداران یووه در شبکه‌های اجتماعی به انتقاد شدید از آلگری پرداخته‌اند و نه فقط ناکامی در قهرمانی، بلکه سبک دفاعی تیم او را سرزنش کرده‌اند.

از این مربی که متولد شهر لیوورنو است، خواسته شد پیامی برای هوادارانی که خواهان اخراج او هستند، بفرستد. آلگری گفت: «چیزی ندارم که به آنها بگویم. ما اینجا با جدیت و صداقت کار کرده‌ایم. غیرممکن است در زندگی همه با هم موافق باشند.

1882977

همیشه یکی راضی است و یکی ناراضی. این اتفاق حتی وقتی جام هم می‌بردیم، می‌افتاد. این بخشی از فوتبال است. ما باید دو فصل سخت را تحلیل کنیم، اما فوتبال دانش محض نیست. باید تلاش کنیم کمتر مرتکب اشتباه شویم. کمال وجود خارجی ندارد.»

آلگری همچنین گفت، دوشان ولاهوویچ در بازی آخر فصل یووه که در زمین اودینزه است، غایب خواهد بود. به این ترتیب، احتمالا این مهاجم صربستانی دیگر با پیراهن یووه به زمین نخواهد رفت چون بیانکونری آماده است تا در تابستان او را در ازای 80 میلیون یورو بفروشد.

دیدگاه‌ها