کد خبر : 1941773 | 13 خرداد 1402 ساعت 20:17 | 152.9K بازدید | 7 دیدگاه

علی یونس رحمتی با یک جام مهم

شاهکار سرمربی ایرانی بالاتر از مرد گران‌قیمت اروپایی!

العربی در دومین فصل حضور علی یونس روی نیمکت خود به عنوان قهرمانی جام حذفی رسید.

شاهکار سرمربی ایرانی بالاتر از مرد گران‌قیمت اروپایی!

به گزارش "ورزش سه"، این فصل لیگ ستارگان قطر در حالی به پایان رسید که العربی همه نگاه‌ها را به خود خیره کرد. آنها با هدایت سرمربی 40 ساله خود توانستند تا روز پایانی لیگ قطر پا به پای الدحیل پرستاره رقابت قهرمانی را پیش ببرند.

آنها اگرچه قهرمان نشدند، با علی یونس به روند پیشرفت خود ادامه دادند و توانستند رتبه چهارم فصل گذشته را به جایگاه دومی و نایب قهرمانی این فصل تبدیل کنند و بالاتر از تیم‌هایی چون السد قرار بگیرند.

1883014

نکته جالب در مورد العربی این است که آنها در آخرین بازی فصل موفق شدند فینال جام حذفی را نیز به سود خود خاتمه دهند تا با کسب یک جام قهرمانی، فصل خوب خود را درخشان به پایان ببرند.

علی یونس در حالی این نتایج خوب را با العربی رقم زده که او فصل گذشته جانشین هایمیر هالگریمسون، سرمربی معروف ایسلندی، شد که در طول سه فصل دستاورد خاصی نداشت و با تنها یک جام قهرمانی اردوی العربی را ترک کرد.

1883015

اما حالا علی یونس با هزینه کمتر، نتایج بهتری کسب کرده و توانسته اولین قهرمانی العربی بعد از 1993 در جام حذفی را رقم بزند. آنها همچنین سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را هم به دست آوردند.

نکته جالب اینکه العربی در طول فصل تنها سه باخت داشت که اگر یکی از آنها با پیروزی همراه می‌شد، حالا این تیم قهرمان لیگ ستارگان هم بود.

دیدگاه‌ها