کد خبر : 1941778 | 13 خرداد 1402 ساعت 19:29 | 23.3K بازدید | 1 دیدگاه

علی کریمی خط خورد، حسینی آمد

نام یکی از دو بازیکن ایرانی کایسری اسپور در فهرست این تیم مقابل آنکاراگوچو دیده می‌شود.

علی کریمی خط خورد، حسینی آمد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سی و هفتم و ماقبل پایانی فصل سوپرلیگ ترکیه، تیم فوتبال کایسری اسپور که سید مجید حسینی و علی کریمی در آن عضویت دارند، از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در ورزشگاه کادیر هاس به مصاف تیم رده سیزدهمی آنکاراگوچو خواهد رفت.

سید مجید حسینی که پس از دو حضور ثابت، در دیدار اخیرشان جزء نفرات ذخیره بود و به‌عنوان یار جانشین برابر  کاراگومروک به میدان رفت، در مسابقه امشب مقابل آنکاراگوچو مجددا به جمع ۱۱ نفر اصلی بازگشته و در خط دفاعی دیده می‌شود.

حسینی که در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه ۲۳ بازی انجام داده و دو گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده، در دیدار رفت مقابل آنکاراگوچو نیمکت‌نشین بود، امشب از ابتدا به میدان می‌رود.

علی کریمی، دیگر بازیکن ایرانی کایسری اسپور که در دو دیدار اخیرشان نمایش خوبی داشت و هفته گذشته یکی از مهره‌های اصلی تیمش بود و حتی در تمرینات اخیرشان با انگیزه بالایی کار می‌کرد، امروز دور از فهرست بازی برابر آنکاراگوچو است و نمی‌تواند برای بیست و یکمین بار در این فصل به میدان برود.

یاران حسینی و کریمی با ۱۵ پیروزی، ۴ مساوی و ۱۵ شکست در این فصل و احتساب کسر سه امتیاز از آنها، ۴۶ امتیازی و تیم نُهم جدول سوپر لیگ ترکیه هستند.

1883031

دیدگاه‌ها