کد خبر : 1941786 | 13 خرداد 1402 ساعت 21:34 | 70.6K بازدید | 0 دیدگاه

صعود به فینال فوتسال اسپانیا سخت شد؛

شوک به ۲ ستاره ایران با شکست ۵ گله

پالما در حضور یکی از دو فوتسالیست ایرانی خود مقابل خاین شکست خورد.

شوک به ۲ ستاره ایران با شکست ۵ گله

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های دور نخست مرحله نیمه نهایی پلی‌آف لیگا ناسیونال فوتسال اسپانیا، تیم پالما که حسین طیبی را مثل همیشه در جمع پنج بازیکن ابتدایی و مسلم اولادقباد را به دلیل مصدومیت دور از فهرست داشت، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب مقابل خاین، تیم چهارم جدول دور گروهی قرار گرفت.

یاران طیبی و اولادقباد که در پایان هفته سی‌اُم و مرحله گروهی لیگا ناسیونال اسپانیا به صدرنشینی رسیده و پس از آن در دو مسابقه پیاپی دور یک‌چهارم نهایی به برتری دست پیدا کردند، در بازی امشب برابر تیم خاین غافلگیر شدند و با شکست زمین را ترک کردند.

1883063

تیم فوتسال خاین که در جام حذفی نیز به پیروزی مقابل پالما رسیده و مانع از موفقیت یاران طیبی و اولادقباد شده بود، در جدال حساس امشب در مرحله پلی‌آف لیگ اسپانیا هم به یک پیروزی غیرمنتظره و ارزشمند دست یافت.

تیم پالما در دیدار امشب با نتیجه ۵ بر ۲ مقابل خاین شکست خورد تا کار سختی برای دومین بازی مرحله نیمه نهایی مقابل حریف خود داشته باشد و تنها در صورت کسب دو پیروزی پیاپی به فینال این رقابت‌ها می‌رسد.

حسین طیبی، ملی‌پوش ایرانی لیگا ناسیونال که در این فصل ۱۵ گل به ثمر رسانده، امشب برای تیمش به میدان رفت، ولی مسلم اولادقباد برای سومین دیدار پیاپی به دلیل مصدومیت دور از فهرست بود.

دیدگاه‌ها