کد خبر : 1941788 | 13 خرداد 1402 ساعت 21:57 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه شکست‌های یاران حسینی و کریمی

نام یکی از دو بازیکن ایرانی کایسری اسپور در فهرست این تیم مقابل آنکاراگوچو دیده می‌شود.

ادامه شکست‌های یاران حسینی و کریمی

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه مسابقات هفته سی و هفتم سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال کایسری اسپور در حالی که برخلاف دیدار قبل سید مجید حسینی را در ترکیب و خط دفاعی داشت و علی کریمی را در لیست بازیکنان خود نمی‌دید، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در استادیوم کادیر هاس مقابل آنکاراگوچو رده سیزدهمی قرار گرفت.

یاران حسینی و کریمی که طی سه هفته گذشته سوپر لیگ ترکیه نمایش خوبی نداشتند و یک تساوی به دست آوردند و دو باخت متوالی متحمل شدند، در دیدار خانگی امشب هم نتوانستند مقابل آنکاراگوچو صاحب امتیاز شوند و بازنده زمین را ترک کردند.

تیم فوتبال کایسری اسپور در دیدار امشب مقابل آنکاراگوچو که نمایش دور از انتظاری داشت، با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا ۴۶ امتیازی و در جایگاه نهم جدول سوپر لیگ ترکیه بماند و فرصت صعود یک پله‌ای را از دست بدهد.

1883067

سید مجید حسینی، ملی‌پوش ایرانی که پیش از این در ۲۳ مسابقه سوپر لیگ ترکیه به میدان رفته و برخلاف هفته گذشته در ترکیب قرار گرفته بود، تا پایان دیدار برابر آنکاراگوچو در ترکیب تیمش حضور داشت.

علی کریمی، دیگر هافبک ایرانی کایسری اسپور، با وجود حضور در سه دیدار اخیرشان و بازی ثابت در هفته قبل، امشب برابر آنکاراگوچو در فهرست تیمش دیده نمی‌شد.

دیدگاه‌ها