کد خبر : 1941802 | 14 خرداد 1402 ساعت 05:00 | 20K بازدید | 2 دیدگاه

محبی: هوادار در فوتبال ایران جا باز کرده است

صائب محبی، بازیکن هوادار، می‌گوید در این دو سال در چهار پست مختلف بازی کرده است.

محبی: هوادار در فوتبال ایران جا باز کرده است

به گزارش "ورزش سه"، صائب محبی، مدافع هوادار، فصل خوبی را داشت و سومین سال حضورش در این تیم تهرانی را به پایان رساند. او در مورد دو سال حضورش در لیگ با هوادار گفت: خداراشکر پارسال باتوجه به حضور آقای عنایتی بیشتر در پست‌های دفاع و وینگر راست و گاها هافبک دفاعی بازی می‌کردم و خیلی کم در پست دفاع وسط قرار گرفتم. امسال در این فصل با توجه به حضور آقای الهامی و دیدگاه فنی ایشان، یک خط عقب‌تر در دفاع وسط بازی کردم. از این دو مربی تشکر می‌کنم که خیلی چیزها به فوتبالم اضافه کردند و من هم نهایت تلاشم را کردم.

محبی در مورد تاثیرگذاری‌اش در گل‌ها به عنوان مدافع گفت: امسال دو گل زدم و یک پاس گل دادم و سال خوبی کنار هوادار بود و امیدوارم این مسیر رو به رشد تیمی هوادار ادامه داشته باشد. ما این تیم را به لیگ برتر آوردیم و کم‌کم در فوتبال ایران جا باز کرده است.

او در مورد آینده خودش و احتمال سرمربیگری محمود فکری در هوادار گفت: من یک‌سال دیگر با هوادار قرارداد دارم و باید منتظر مشخص شدن قطعی نیمکت‌ها بمانیم. امیدوارم هوادار در ادامه با سرمربی جدید هم موفق باشد و اگر در این تیم ماندم همه تلاشم را خواهم کرد.

1883086

دیدگاه‌ها