کد خبر : 1941814 | 13 خرداد 1402 ساعت 23:33 | 47.2K بازدید | 1 دیدگاه

انتقال مهاجم از بزرگسالان به امید؛

جوان‌ترین شاگرد مشترک کی‌روش، قلعه‌نویی و عنایتی!

مهاجم جوان ذوب‌آهن یکی از ملی‌پوشان منتقل شده از تیم بزرگسالان به رده امید است.

جوان‌ترین شاگرد مشترک کی‌روش، قلعه‌نویی و عنایتی!

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی‌روش قبل از جام جهانی جمعی از ملی‌پوشان جوان را به اردوی تیم ملی فرا خواند که در این بین محمدحسین اسلامی، بازیکن ذوب‌آهن نیز حضور داشت که این مهاجم ۲۲ ساله را بعدا امیر قلعه‌نویی هم به اردو دعوت کرد، اما حالا این بازیکن زیر نظر رضا عنایتی مشغول به کار است.

اسلامی که فصل موفقی در ذوب‌آهن پشت سر گذاشت و آمار جالب توجه ۳۰ بازی با ۲۵ حضور ثابت را در این تیم داشت، طی این مدت موفق شد گل‌های حساسی برای امتیازگیری تیمش مقابل سپاهان، نفت مسجدسلیمان و هوادار به ثمر برساند و در نهایت هم عملکردش منجر به حضورش در تیم ملی شد.

1883109

این بازیکن پس از تجربه کار با صمد مرفاوی، کارلوس کی‌روش و امیر قلعه‌نویی در تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان، حالا زیر نظر رضا عنایتی در اردوهای امیدها حضور دارد و امیدوار است بتواند در رقابت‌های قهرمانی غرب آسیا عملکردش در ذوب‌آهن را ادامه دهد و مهره موثری برای تیم المپیک باشد.

اسلامی که با نظر امیر قلعه‌نویی یکی از معدود جوانان انتقال پیدا کرده از تیم ملی بزرگسالان به تیم المپیک است، طی دو روز اخیر زیر نظر رضا عنایتی تمرین کرده و شرایط جدیدی را به‌عنوان یکی از بازیکنان باتجربه این تیم دنبال می‌کند.

دیدگاه‌ها