کد خبر : 1941822 | 14 خرداد 1402 ساعت 00:07 | 58.6K بازدید | 28 دیدگاه

فنرباغچه مذاکره با پورتو را ادامه می‌دهد

ادعای بزرگ در ترکیه: توافق شخصی با طارمی!

یک وبسایت خبری فوتبال ترکیه ادعا کرده که مهدی طارمی با باشگاه فنرباغچه به توافق شخصی رسیده است.

ادعای بزرگ در ترکیه: توافق شخصی با طارمی!

به گزارش "ورزش سه"، بررسی نقل و انتقالات در فنرباغچه ادامه دارد؛ جایی این باشگاه قصد دارد تیمی قدرتمند برای فصل آینده تشکیل دهد و برای قهرمانی در سوپرلیگ تلاش کند. باشگاه زرد - لاجوردی استانبول حالا در جدیدترین گام برای خرید یک مهاجم گلزن، به نامی آشنا در فوتبال ایران بر خورده است.

فنرباغچه که برای استخدام مهدی طارمی فصل گذشته تلاش کرد اما نتیجه مثبتی نگرفت، دوباره نیاز به ورود طارمی به ترکیه را حس می‌کند و برای رسیدن به امضای نهایی کار خود را ادامه می‌دهد و البته به نظر می‌رسد مسیری طولانی تا نهایی کردن قرارداد پیش رو خواهد داشت.

از آنجایی که از قرارداد طارمی با پورتو یک سال دیگر باقی مانده، تیم پرتغالی مشتاقانه منتظر جذب این بازیکن 30 ساله است. به نظر می‌رسد باشگاه پورتو نیز راغب باشد با فروش او پیش از پایان قرارداد، از این مهاجم گلزن درآمدزایی کند.

نکته مهم اینکه وبسایت yenisafak مدعی شده باشگاه فنرباغچه با مهدی طارمی به توافق شخصی رسیده و حالا تنها سد برای امضای قرارداد، رضایت باشگاه پورتو است که به این سادگی‌ها، آقای گل خود را آزاد نخواهد کرد.

مهاجم بوشهری این فصل با 22 گل زده، برترین گلزن لیگ فوتبال پرتغال شد. همچنین طارمی در این فصل در مجموع 50 بازی به میدان رفت که 31 گل به ثمر رساند و 14 پاس گل به نام خود ثبت کرد. بر اساس جدیدترین به‌روزرسانی ترانسفر مارکت ارزش فعلی این بازیکن در بازار 20 میلیون یورو است.

دیدگاه‌ها