کد خبر : 1941827 | 14 خرداد 1402 ساعت 00:14 | 43.7K بازدید | 12 دیدگاه

فقط یگ گل را به یاد دارم؛

طارمی در یک برنامه ویژه در نقش گری لینه‌کر!

ستاره ایرانی پورتو واکنش عجیبی به گل‌های فصل اخیرش در لیگ پرتغال داشت.

طارمی در یک برنامه ویژه در نقش گری لینه‌کر!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پورتو با توجه به عملکرد فوق‌العاده مهدی طارمی در فصل اخیر که منجر به کسب عنوان آقای گلی برای این بازیکن شد و نمایش او تاثیر چشمگیری در ماندن تیمش در کورس قهرمانی داشت، مصاحبه‌ای با او ترتیب داد و روی سایت خود متن زیر را منتشر کرد.

«بهترین گلزن لیگ پرتغال ۲۳-۲۰۲۲ عضو باشگاه پورتو و مهدی طارمی نام دارد. مهاجم ایرانی، زننده ۲۲ گل این رقابت‌ها، این جایزه را چهارشنبه در ورزشگاه دو دراگائو دریافت کرد و "بسیار خوشحال" بود که این جایزه را دریافت کرد.

شماره ۹ سفید و آبی‌ها با تشکر از "همه هم‌بازیانش که چنین لحظات شادی را برای او فراهم آوردند، تضمین می‌کند که همیشه تمام تلاش خود را برای کمک به پیروزی تیم انجام دهد چراکه مهم‌ترین اتفاق پیروزی تیم است.

1883158

* خوشحال از آقای گلی

اولین بار است به تنهایی جایزه آقای گلی را می‌برم و از این بابت بسیار خوشحال هستم. می‌خواهم از تمام افرادی که کمکم کردند تا چنین افتخاری به دست بیاورند، تشکر کنم.

* هدفم کمک به پورتو است

من همیشه تمام تلاشم را برای موفقیت تیم انجام می‌دهم، چراکه مهم‌ترین اتفاق برد تیم است. اگر گل بزنم، خیلی خوشحال می‌شوم و اگر نه هم دوباره همین حال را دارم! همیشه سعی دارم گل بزنم و به تیمم کمک کنم تا برنده شویم.

* محبوب‌ترین گل

در بین ۲۲ گلی که زدم، گل موردعلاقه‌ام مقابل بنفیکا بود که توانستیم ۲ بر یک به پیروزی برسیم. دیگر همه گل‌ها را به یاد ندارم، اما وقتی در بازی‌های بزرگ گل می‌زنم، اهمیت بیشتری برای من پیدا می‌کند.

1883157

* هدف از گلزنی

برای من اهمیتی ندارد گل‌هایم شکل خاص و عجیبی بزنم چون همیشه سعی دارم گلزنی کنم و معتقدم یک گل، فقط یک گل به حساب می‌آید.

* سال به سال پیشرفت می‌کنم

گلزنی احساس خوبی دارد. سعی می‌کنم تعداد گل‌های بیشتری بزنم، چراکه همیشه و سال به سال، هدفم پیشرفت و گلزنی است.

* پوکر برای اولین بار

دیدار مقابل فامالیکائو که پوکر کردم، حس بسیار خوبی بود. برای اولین بار (در طول دوران بازی) موفق شدم در یک مسابقه ۴ گل بزنم و از این بابت و همچنین پیروزی تیم خیلی خوشحال شدم.»

1883159

مهدی طارمی در حالی مصاحبه بالا را با باشگاه پورتو انجام داده و عنوان کرده گل‌هایش را به یاد ندارد که گری لینه‌کر، ستاره سابق فوتبال انگلیس نیز سال گذشته در یک گفت‌وگو چنین صحبت‌هایی انجام داده بود.

گری لینه‌کر که حدود ۳۰۰ گل در عرصه باشگاهی و ملی به ثمر رسانده بود، یک سال قبل در مراسمی که اختصاص به او داشت، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چند گل دوران بازی را به یاد دارد، در اظهار نظری عجیب عنوان کرد: «به ندرت گل‌هایم را به یاد دارم. چه بلایی سر من آمده است؟!»

حالا مهدی طارمی نیز اظهار نظر مشابهی با این ستاره سابق فوتبال جهان داشته، با این تفاوت که ملی‌پوش ایرانی پورتو به تازگی فصل ۲۳-۲۰۲۲ را به پایان رسانده ولی می‌گوید گل‌های خود را به یاد ندارد!

دیدگاه‌ها