کد خبر : 1941837 | 14 خرداد 1402 ساعت 09:00 | 20.2K بازدید | 4 دیدگاه

رقیب آزمون و آغاز دوباره در لورکوزن (عکس)

پاتریک شیک، مهاجم اهل جمهوری چک تیم فوتبال بایر لوزکوزن، آماده بازگشت به تمرینات می‌شود.

رقیب آزمون و آغاز دوباره در لورکوزن (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، هفته‌های پایانی فصل فوتبال اروپا برای بایرلورکوزن با مصدومیت پاتریک شیک، یکی از بازیکنان مورد توجه ژابی آلونسو، به اتمام رسید، اما اینطور که منابع آلمانی می‌گویند این بازیکن در حال بهبود است و می‌تواند در شروع تمرینات فصل جدید قرمزپوشان حضور پیدا کند.
پاتریک شیک، گلزن مصدوم لورکوزنی‌ها، آخر هفته گذشته عکس‌هایی از مسابقه مسابقه فرمول یک در مونت کارلو از طریق اینستاگرام منتشر کرد؛ با لبخندی درخشان بر لبانش.

1883178

شیک به دلیل مشکلات مداوم کشاله ران، آخرین بار در یک نوامبر 2022 در بین 11 بازیکن اصلی لورکوزن دیده شد و در آخرین بازی گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اف سی بروژ که با تساوی بدون گل تمام شد، 89 دقیقه بازی کرد.
از 10 جولای تیم فوتبال لورکوزن آماده شدن برای فصل جدید را آغاز خواهد کرد و این امید وجود دارد که شیک در شروع تمرین حضور داشته باشد.
گفتنی است در حالی مدیران باشگاه لورکوزن با امیدواری از بازگشت پاتریک شیک حرف می‌زنند، که در سوی دیگر به دنبال مذاکره با باشگاه‌های دیگر از جمله مارسی برای انتقال سردار آزمون هستند. انتقالی که در صورت نهایی شدن، مسئولیت زیادی را بر دوش مهاجم اهل جمهوری چک لوزکوزن خواهد گذاشت و او در فصل آینده باید گلزن اول تیم باشد.

1883179

دیدگاه‌ها