کد خبر : 1941850 | 14 خرداد 1402 ساعت 01:47 | 19.1K بازدید | 2 دیدگاه

جو ورزشگاه پارک دو پرنس فوق‌العاه بود

امباپه: هدف ما ادای احترام به سرخیو ریکو بود

کیلیان امباپه، مهاجم تیم پاری‌سن‌ژرمن، جو ورزشگاه پارک دو پرنس در جریان بازی با کلرمون را فوق العاده ارزیابی کرد.

امباپه: هدف ما ادای احترام به سرخیو ریکو بود

به گزارش "ورزش سه"، پاری‌سن‌ژرمن که پیش از این قهرمانی خود را در لیگ یک فرانسه قطعی کرده بود، امشب در ورزشگاه پارک دو پرنس آخرین بازی فصل را مقابل کلرمون برگزار کرد. پاریسی‌ها به احترام سرخیو ریکو در پایان این دیدار جشن قهرمانی برگزار نکردند.

علاه بر این کار بازیکنان پی‌اس‌جی با تیشرت‌هایی که نام دروازه‌بان تیم‌شان روی آن حک شده بود بازی امروز را شروع کردند و کیلیان امباپه نیز بعد از گلزنی پیراهنی که تصویر ریکو روی آن نقش بسته بود را به نمایش گذاشت. او در پایان تاکید کرد که فارغ از نتیجه و هر چیزی، ادای احترام به ریکو مهمترین اتفاق بازی با کلرمون بود.

1883211

امباپه گفت: "مهمترین کاری که امشب باید انجام می‌دادیم ادای احترام به سرخیو (ریکو) بود. همه ما تحت تاثیر این اتفاق قرار گرفتیم و از آن نگران هستیم. هدف‌مان این بود که تا جایی که می‌توانیم احترام و همدردی خود به سرخیو را ابراز کنیم."

ستاره خط حمله پاریس در ادامه صحبت‌های خود گفت: "باید برای سرخیو دعا کنیم. از هواداران حاضر در ورزشگاه و همه کسانی که به شیوه‌های خاص خود از او و خانواده‌اش حمایت کردند تشکر می‌کنم. جو فوق العاده‌ای در پارک دو پرنس حکم‌فرما بود."

دیدگاه‌ها