کد خبر : 1941908 | 14 خرداد 1402 ساعت 13:52 | 127.5K بازدید | 26 دیدگاه

دروازه بان استقلال، بغضی که در کمپ خالی شد

از دست دادن دو جام قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی حتی برای بازیکنان ذخیره نشین استقلال هم سخت بود؛ از جمله سینا سعیدی فر.

دروازه بان استقلال، بغضی که در کمپ خالی شد

به گزارش "ورزش سه"، دروازه بان جوان استقلال بعد از نمایش خوب در هفته پایانی لیگ برتر و در مصاف با تراکتور امیدوار بود، این بار در استادیوم آزادی و در کنار هم تیمی هایش جشن قهرمانی بگیرد و با روحیه ای خوب به اردوی تیم امید ملحق شود اما جام قهرمانی حذفی مثل لیگ برتر در استادیوم آزادی و به دلیل شکست در پرسپولیس از دست رفت تا همه استقلالی ها مغموم فصل را به پایان ببرند.

حضور در تیم امید یک شروع تازه برای سینا سعیدی فر است. دروازه بانی که با نمایش در بازی با تراکتور نشان داد، می شود روی او به عنوان دروازه بانی فراتر از دروازه بان سوم حساب کرد. حتی دروازه بان اصلی و در بازی های بزرگ مثل تراکتور او را به میدان فرستاد. بهترین تفکر برای سینا سعیدی فر و البته همه بازیکنان استقلال فراموشی پایان فصلی که گذشت و یک شروع تازه است. فوتبال ادامه دارد و نه تنها استقلال بلکه این فرصت برای سپاهان هم مهیاست که فصل بهتری برای خود بسازد.

در تمرین ریکاوری کلنجار رفتن سینا سعیدی فر با کیس بوکس هم در نوع خوب جالب بود. او عقده هایش را خالی کرد و البته برای قوی تر شدن محکم تر مشت زد. آنچه که مسلم است شکست عامل ناکامی نیست. عامل ناکامی این است که تیم بعد از شکست برای بهتر شدن تلاش نکند. هر چند سینا سعیدی فر در بازی پایانی از روی نیمکت شاهد تلاش همبازیانش بود و نقشی در آن نداشت اما از تمرینات او در تیم امید پیداست که برای بهتر شدن تلاش می کند. حال ایده او بعد از قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی به همراه استقلال راهیابی به ترکیب اصلی تیم امید و صعود به المپیک پاریس است. هدفی که حتی همه تلاش برای رسیدن به آن کافی نیست و باید به مبارزه ادامه داد و حتی در تمرین هم با همه وجود و به دفعات به کیسه بوکش مشت زد و به او نگاه حریف داشت.

دیدگاه‌ها