کد خبر : 1941929 | 14 خرداد 1402 ساعت 15:54 | 70.4K بازدید | 28 دیدگاه

انتقاد تند کین از بازیکن یونایتد: تو یک احمقی!

روی کین، کاپیتان سابق منچستریونایتد، از عملکرد فرد در فینال جام حذفی انگلیس به شدت خشمگین بود و گفت او در اوج حماقت است.

انتقاد تند کین از بازیکن یونایتد: تو یک احمقی!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در فینال جام حذفی انگلیس 2 بر یک به سیتی باخت. گوندوغان در ثانیه دوازدهم سریع‌ترین گل تاریخ فینال را زد، بعد یونایتد خوش اقبال بود که به خاطر خطای کاسمیرو روی مانوئل آکانجی 10 نفره نشد. سپس برونو فرناندز از روی نقطه پنالتی کار را مساوی کرد اما گوندوغان در اوایل نیمه دوم گل دوم سیتی را زد و کار را یکسره کرد.

اریک تن‌هاخ، مربی یونایتد، پس از پایان دیدار عملکرد بازیکنانش را ستود اما کین، کاپیتان تیم 1999 یونایتد که سه‌گانه را برد، جور دیگری فکر می‌کند. او به ویژه از دست فرد خشمگین است، بازیکنی که با خطا روی کوین دی‌بروینه یک ضربه آزاد به سیتی داد که مقدمه گل دوم گوندوغان شد.

1883340

روی کین گفت: «فرد کوین ‌دی‌بروینه را همان جوری که می‌خواست، داشت. دی‌بروینه پشتش به دروازه بود، بعد فرد روی او خطا کرد. این اوج حماقت است. اما ما این را در طول سال‌های گذشته بارها از او دیده‌ایم.» کین قبلا هم بارها از این هافبک برزیلی به خاطر بازی‌هایش برای یونایتد انتقاد کرده بود.

فرد سال 2018 در ازای 52 میلیون پوند از شاختار دونتسک به یونایتد پیوست. با وجود این که این هافبک 30 ساله زیر نظر تن‌هاخ بازیکن ثابت بوده، اما گفته می‌شود تابستان به تیم دیگری واگذار خواهد شد.

دیدگاه‌ها