کد خبر : 1941930 | 14 خرداد 1402 ساعت 15:56 | 30.3K بازدید | 12 دیدگاه

امیدوارم با آمادگی کامل برابر ژاپن قرار بگیریم

دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: تیم فرانسه از همه مهره‌های خود در این مسابقه استفاده کرد و توانستیم با نتیجه دو بر دو بازی را پیش ببریم.

امیدوارم با آمادگی کامل برابر ژاپن قرار بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، لیگ ملت‌های والیبال سال 2023 در گروه مردان از 16 خردادماه آغاز می‌شود و یکم مرداد با معرفی تیم‌های برتر به پایان خواهد رسید. تیم ملی والیبال ایران که پنجمین حضور خود را در این رقابت‌ها تجربه خواهد کرد.

ملی‌پوشان والیبال ایران امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف فرانسه رفتند که در نهایت با توافق سرمربیان دیدار دو تیم با نتیجه دو بر دو به پایان رسید.

شهروز همایونفرمنش در پایان این دیدار تدارکاتی اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و به هماهنگی بیشتر ایران کمک کرد. یک بازی تمرینی خوب بود و توانستیم نقاط ضعف و قوت خود را تشخیص دهیم.

وی ادامه داد: دو روز دیگر اولین بازی ما در لیگ ملت‌ها مقابل ژاپن خواهد بود. در حال آماده شدن برای مسابقات هستیم. امیدوارم این دو روز هم به خوبی تمرینات را پشت سر بگذاریم و با آمادگی کامل برابر ژاپن قرار گیریم.

دریافت‌کننده تیم ملی والیبال ایران در پایان گفت: تیم فرانسه از همه مهره‌های خود در این مسابقه استفاده کرد و توانستیم با نتیجه دو بر دو بازی را پیش ببریم و در نهایت با توافق طرفین چهار سته به پایان رسید.

دیدگاه‌ها