کد خبر : 1941936 | 14 خرداد 1402 ساعت 17:12 | 139.2K بازدید | 44 دیدگاه

فقط در 24 ساعت: رئال 76 میلیون یورو سود کرد

رئال مادرید در عرض 24 ساعت و با جدایی آسنسیو، هازارد، ماریانو و بنزما 76 میلیون یورو از میزان دستمزدی که باید می‌پرداخت، کم کرد.

فقط در 24 ساعت: رئال 76 میلیون یورو سود کرد

به گزارش "ورزش سه"، دو روز گذشته در سانتیاگو برنابئو بسیار داغ گذشته است. بعد از اینکه دیروز اعلام شد مارکو آسنسیو، ماریانو و ادن هازارد از مادرید می‌روند، امروز هم خبر جدایی کریم بنزما، دارنده توپ طلا، مثل بمب در رسانه‌های دنیا منفجر شد.

به این ترتیب، مهاجم فرانسوی که این امکان را داشت قراردادش را به طور خودکار تا 2024 تمدید کند، تصمیم گرفت بعد از 14 فصل حضور در مادرید از این تیم برود و امشب برابر اتلتیک بیلبائو برای آخرین بار با پیراهن رئال به زمین خواهد رفت.

1883351

بنزما در ابتدای حرفه‌اش در رئال چندان درخشان نبود، اما به تدریج شرایط را تغییر داد و بعد از جدایی کریستیانو رونالدو تبدیل به اسطوره باشگاه شد و حتی توپ طلا را برد. او در رئال 5 لیگ قهرمانان، 5 جام جهانی باشگاه‌ها، 4 سوپرجام اروپا، 4 لیگ اسپانیا، 3 جام حذفی و 4 سوپرجام اسپانیا را برده است.

پس‌انداز
بعد از جدایی این چهار بازیکن رئال مادرید توانسته رقم قابل توجهی در دستمزد پرداختی‌‌اش صرفه‌جویی کند تا بتواند از آن برای خریدهای جدید و سپری کردن دوران گذار استفاده کند. آسنسیو 9 میلیون یورو، ماریانو 9 میلیون یورو، بنزما 28 میلیون یورو و هازارد 30 میلیون یورو در سال دستمزد می‌گرفتند که روی هم 76 میلیون یورو می‌شود و با پاداش‌ها به حدود 80 میلیون می‌رسد.

البته این چهار نفر تنها جدایی‌های رئال نیستند و ناچو و سبایوس هم‌چنان در حال تصمیم‌گیری هستند؛ اگرچه بیشتر به نظر می‌رسد آن‌ها هم خواهند رفت تا اینکه در برنابئو بمانند.

دیدگاه‌ها