کد خبر : 1941955 | 14 خرداد 1402 ساعت 19:24 | 31.1K بازدید | 4 دیدگاه

امیدواری ماجدی به نسل تیم ملی جوانان؛

لژیونرهای زیادی در راه داریم

میرشاد ماجدی می‌گوید حضور اینفانتینو در مسابقات کافا می‌تواند به این تورنمنت اعتبار ببخشد.

لژیونرهای زیادی در راه داریم

به گزارش "ورزش سه"، میرشاد ماجدی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون و رئیس کمیته جوانان، در مورد وضعیت رده‌های مختلف سنی تیم ملی ایران توضیح داد که این مصاحبه را می‌خوانید:

*استعدادیابی کمیته جوانان: ما در مجموع سی هزار بچه را در چهار رده سنی که یکی بانوان و سه‌تایش آقایان است طی یک سال و نیم اخیر استعدادیابی کردیم و نتیجه آن تیم زیر ۲۰ سالی بود که در ازبکستان تا مرحله مقدماتی را پیروز شد و در مرحله یک چهارم در دقیقه ۹۰ حذف شد، ولی رسالت‌مان که پشتوانه‌سازی برای المپیک است را به خوبی انجام دادیم. چند بازیکن ما به تیم بزرگسال دعوت شدند و خیلی از آنها لژیونر می‌شوند.

*اعزام تیم ملی نوجوانان: امروز تیم نوجوانان آخرین تمرین‌شان را در تهران انجام می‌دهند و ده روز قبل از مسابقات که بحث تطابق بیولوژیک را داشته باشند وارد تایلند می‌شوند. دو بازی دوستانه را پیش‌بینی کرده‌ایم. امید این را داریم که به جام جهانی صعود کنیم.

*ناکامی تیم ملی جوانان از صعود به جام جهانی: اگر می‌رفتیم و در جام جهانی بازی می‌کردیم، خیلی بهتر بود و فرهنگ فوتبالی و تجربه بازیکنان فرق می‌کرد. آدم حسرت می‌خورد که ای کاش می‌توانستیم بیشتر برنامه‌ریزی کنیم و بیشتر فکر کنیم.

*لژیونر شدن حزباوی از تیم جوانان: حزباوی هم لژیونر شد و هم به تیم ملی بزرگسالان دعوت شد. من قبل از مسابقات‌شان اعلام کردم از این ۲۳ بازیکن حداقل، ۱۴-۱۵ تای آنها را در تیم امید و بزرگسالان خواهید دید. مشکل ما بحث کار گروهی است که تجربه خوبی باید بگیریم.

*بحث مفید بودن کافا برای تیم ملی: در رابطه با کافا، این اولین دوره است که بزرگسالان برگزار می‌شود. جای سوال برای من هم هست که کافا همیشه زیر ۱۴ سال برگزار می‌کرد و الان برعکس شده است و روی آوردند به تیم‌های A آسیا. حضور اینفانتینو در کافا را باید به فال نیک بگیریم و وجهه آن افزایش پیدا کرد.

ویدئو: 302721

دیدگاه‌ها