کد خبر : 1941965 | 14 خرداد 1402 ساعت 20:42 | 180K بازدید | 19 دیدگاه

اگر بازیکن خوبی بود، به جام ملت‌ها می‌بردم

عدم دعوت از پرسپولیسی‌ها برای آسیا و واکنش عبدی

سرمربی تیم نوجوانان ایران نسبت به عدم دعوت از پرسپولیس، واکنش نشان داد.

عدم دعوت از پرسپولیسی‌ها برای آسیا و واکنش عبدی

به گزارش “ورزش سه” حسین عبدی در آستانه اعزام تیم نوجوانان به قهرمانی آسیا گفت: امروز آخرین روز اردوی ما بود و چند روز زودتر به تایلند محل برگزاری مسابقات اعزام می‌شویم و خودمان را باید با آب و هوای آنجا هماهنگ کنیم. امروز هم یک مراسم بدرقه‌ای داشتیم که آقایان قلعه نویی، نبی، زادمهر، استیلی و دیگر دوستان آمدند و به این بچه‌ها روحیه دادند. از اصحاب رسانه هم خیلی تشکر می‌کنم که زحمت زیادی کشیدند.

وی در خصوص اینکه گفته بودید تیم شرایط رسیدن به جمع ۴ تیم برتر را دارد، گفت: الان هم می‌گویم. وقتی ما بدون بازی تدارکاتی و در یک شرایط نامتعارف با تیمی مانند عربستان که میلیون دلاری برای تیم خود هزینه کرده و دائم در اردو است، بازی می‌کنیم و می‌بریم، معلوم است که این بچه‌ها و تیم پتانسیل بالایی دارند. با امکانات خوب مانند زمین و بازی‌های تدارکاتی می‌توانیم به هرچیزی که می‌خواهیم برسیم. دوست دارم این را بگویم که تمام تلاش خودمان را کرده‌ایم و اگر اتفاق خاصی مانند پنالتی و اخراج در بازی‌ها نیفتد امیدواریم اول از گروه خود بالا بیاییم و بعد از آن راهی جام جهانی شویم.

ویدئو: 302729

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان در خصوص برنامه‌ها در تایلند گفت: حدود ۱۰ روز زودتر از تورنمنت به آنجا می‌رسیم و قرار است ۲ بازی تدارکاتی برای ما در نظر بگیرند و بعد از آن ۵ روز مانده به شروع بازی‌ها دیگر مسابقه نداریم و فقط تمرین و ریکاوری می‌کنیم و برای دیدار اول در روز ۲۶ خرداد با افغانستان آماده شویم.

عبدی در مورد اینکه چرا بازیکنی از پرسپولیس حضور ندارد، گفت: من تمام عمر فوتبالی‌ام را در پرسپولیس گذراندم و از نوجوانی تا زمانی که خداحافظی کنم، در این تیم بازی کردم. این تیم یا هر تیم ملی دیگر رنگی نیستند. خودم آرزو داشتم که بازیکنان توانمندی اگر در استقلال و پرسپولیس یا هر تیم دیگری بود در تیم ملی حضور داشته باشد. این بازیکنان را از میان ۱۶، ۱۷ هزار نفر دیدم و انتخاب کردم. اگر کسی از سرخابی‌ها هم خوب بود انتخاب می‌شد، در نهایت امیدوارم وقتی این بازیکنان بازی می‌کنند، همه لذت ببرند.

دیدگاه‌ها