کد خبر : 1941969 | 14 خرداد 1402 ساعت 21:14 | 234.1K بازدید | 10 دیدگاه

سه سهمیه کم شد؛

اعلام لیست نهایی تیم ملی با ۲۳ نفر

امیر قلعه‌نویی باید ۲۳ بازیکن را برای تورنمنت کافا انتخاب کند.

اعلام لیست نهایی تیم ملی با ۲۳ نفر

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران در حالی دومین دوره تمرینی زیر نظر امیر قلعه‌نویی را از عصر امروز در قالب یک مینی‌کمپ آغاز کرد که تعداد زیادی از نفرات حاضر در این جلسه شانس بالایی برای حضور در لیست نهایی نخواهند داشت.

امیر قلعه‌نویی اخیرا ۲۴ بازیکن را به مینی‌کمپ دعوت کرد و تصمیم گرفت در غیاب لژیونرهایی که مسابقات‌شان تمام نشده و بازیکنان استقلال و پرسپولیس که فینال جام حذفی را پشت سر گذاشتند، تمرینات را آغاز کند تا در کنار حفظ آمادگی بدنی جمعی از مهره‌های مدنظرش، بازیکنان جوان و جدیدی را هم زیر نظر بگیرد.

تیم ملی فوتبال ایران در حالی تمرینات خود را از امروز آغاز کرد که پس از دعوت شدن بازیکنان استقلال و پرسپولیس و اضافه شدن لژیونرها، امیر قلعه‌نویی باید لیست نهایی خود را برای تورنمنت کافا مشخص کند تا این بازیکنان به کشور قرقیزستان اعزام شوند.

1882401

امیر  قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی ایران در مورد شروع تمرینات‌شان عنوان کرد: شاید خیلی از نفرات لیست نهایی، در همین مینی‌کمپ حضور داشته باشند و جزو ۲۳ نفر فهرست تیم ملی برای مسابقات کافا قرار بگیرند.

او با تاکید بر اینکه ۲۳ بازیکن تیم ملی ایران به تورنمنت کافا اعزام می‌شوند، ابراز کرد: همه بازی‌ها ازجمله جام جهانی با ۲۶ بازیکن در لیست نهایی تیم‌ها برگزار می‌شود، اما در مسابقات کافا ۲۳ بازیکن به تیم‌های ملی دعوت می‌شوند و پس از آن برای دیگر مسابقات آسیایی و جهانی، ۲۶ نفر در لیست قرار می‌گیرند.

دیدگاه‌ها