کد خبر : 1942044 | 15 خرداد 1402 ساعت 11:40 | 155.8K بازدید | 14 دیدگاه

قلعه‌نویی یک لژیونر جدید دعوت کرد

مهاجم ایرانی پوشکاش فرصت خودنمایی در اردوی تیم ملی را دارد.

قلعه‌نویی یک لژیونر جدید دعوت کرد

به گزارش "ورزش سه"، لیست ۲۴ نفره تیم ملی برای مینی‌کمپ فرصتی برای برخی بازیکنان به وجود آورده که پیشتر شانس دعوت به تیم ملی را نداشتند و حالا می‌توانند زیر نظر امیر قلعه‌نویی توانایی خود را به نمایش بگذارند و این شانس را پیدا کنند به لیست نهایی برسند؛ مهره‌هایی مثل شهاب زاهدی که با وجود لژیونر شدن این فرصت را به دست آوردند.

شهاب زاهدی که طی پنج سال اخیر بیرون از ایران فوتبال خود را دنبال کرده و در لیگ کشورهای ایسلند، اوکراین و مجارستان به میدان رفته، طی یک فصل و نیم اخیر در پوشکاش عضویت داشته که توانسته عملکرد بهتری نسبت به همیشه ارائه دهد و با همین نمایش به فهرست تیم ملی هم برسد و در مینی‌کمپ حاضر شود.

این مهاجم سابق پرسپولیس در فصل اخیر ۲۸ بار حضور ثابت یا تعویضی در لیگ برتر مجارستان داشت که توانست هشت گل با پیراهن پوشکاش به ثمر رساند و در سه بازی جام حذفی هم دو گل بزند و بهترین گلزن این باشگاه به حساب بیاید و در نهایت هم با این درخشش به تیم ملی برسد.

شهاب زاهدی که در صورت بازی بیشتر در هفته‌های پایانی فصل می‌توانست آمار گل‌های خود را بهتر کند، در مینی‌کمپ رقبایی مثل محمدرضا آزادی، رضا اسدی و ... در خط حمله دارد و البته در ادامه نیز باید با سردار آزمون و مهدی طارمی رقابت کند تا بتواند نظر امیر قلعه‌نویی را جلب کند و در لیست تیم ملی بماند.

1883600

دیدگاه‌ها